piątek, 30 grudnia 2016

grey coat

Witajcie Kochani w ten już prawie ostatni dzień roku. Nie tak sobie wyobrażałam koniec tego roku, no ale cóż. Nowy rok, to nowe postanowienia, oby nie ze słomianym zapałem, tego życzę wam i sobie. Mój zestaw to elegancki płaszczyk ze sztucznym futerkiem, bardzo ciepły, ale tylko przewiązywany więc pod szyję się nie zapina. Kozaczki za kolano, chyba wszyscy je mają, ja na swoje troszkę musiałam czekać, ale są :) Wracając do futer, jestem przeciwniczką noszenia futer prawdziwych. Kocham zwierzęta i nie wyobrażam sobie nosić żadnego futra które nie jest sztuczne. Najchętniej pozamykałabym wszystkie firmy które zajmują się tym, a na wszystkich którzy noszą te futra nałożyłabym kary pieniężne na rzecz schronisk i instytucji zajmujących się obroną zwierząt.







Płaszczyk - TU
Kozaczki - DeeZee

19 komentarzy:

  1. This is a beautiful grey coat
    Beautiful photos
    Happy new year
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk jest uroczy :) a kozaczki za kolano to prawdziwy hit, nadają niesamowitego uroku całej stylizacji :)
    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny płaszczyk i buty też bardzo wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny płaszczyk, wygląda bardzo milutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hope you scatter joy and happiness wherever you go all 365 days of the upcoming year and get the same in return. Happy New Year to you!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny płaszczyk ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful outfits. I'm your new GFC follower ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny ten płaszcz ;)
    http://mypinkdreams3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i piękny płaszcz! *.*
    Obserwujemy i zapraszamy do nas <3
    http://oliv-an.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu wyglądasz jak zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kozaki ;) Gdyby nie były zamszowe to rozważałabym ich kupno :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, gdyby czulyby sie zwierzeta w prawdziwej skorze czlowieka...
    Kozaczki sa spoko, ale u mnie sprawdzaja sie botki (moze dlatego, ze jestem niska) pozdrawiam:)

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny płaszczyk. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez jestem przeciwa noszeniu naturalnych futer,za to Ty wygladasz super☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny płaszczyk:) piękny kolor:) Cudowne buty! Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)