środa, 11 stycznia 2017

wsokowane spodnie

Cześć kochani :) Miło mi was powitać w nowym roku, nowych doświadczeń, pomysłów, inspiracji, podróży, niespodzianek i wielu innych. Postanowienia noworoczne chyba ma każdy, chociaż ja nie do końca, bo w ciągu roku też jakieś robię, więc nie czuję tych noworocznych. Oby każdy z was sprostał postawionym sobie celom. Pewnie już widzieliście na Facebooku mnóstwo memu z siłowni, jak to w grudniu jest pusta a w styczniu są tłumy, no i niestety w 100% się z tym zgadzam. Chodzę na siłownie regularnie, i czasem widać jak przed studniówkami, świętami czy innymi ważnymi wydarzeniami nagle zaczyna przybywać ćwiczących. Szkoda tylko, że zazwyczaj jest to miesiąc bo na tyle jest karnet ;)


Ostatnio dostałam paczkę z SammyDress, i powiem wam że jestem zakochana w tym co dostałam, rzeczy są z dobrych materiałów i wyglądają identycznie jak na zdjęciach u sprzedawcy. Mam już jedne woskowane spodnie w kolorze czarnym, są 2 posty niżej, bardzo je lubię, postanowiłam więc zamówić je w innym kolorze i był to strzał w 10 ! Body jak dla mnie to cudo na zimę, nic nie wychodzi ze spodni nie muszę się bać, że gdzieś mnie przewieje. Czarne z falbaną na długi rękaw, odrazu wyobraziłam je sobie z tymi spodniami i kozaczkami za kolano!! Zapomniałabym o torebce, wiecie same, że czasem znajduje się perełki w różnych sklepach, ja swoją kupiłam w Biedronce za uwaga 26,99 :O jest na wzór Chanelki i ma z boku breloczek z frędzelków.





Body - TU
Spodnie - TU 
Kozaczki - DeeZee 
Torebka - Biedronka  

Na koniec moja wishlista ze sklepu DressLink.com 
Sukienka -KLIK

Koszula - KLIK 


Narzutka - KLIK


28 komentarzy:

  1. Spodnie sa świtne:) bardzo ładny kolor. A do tego ta cudowna bluzka:) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Body świetnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super! Ja niestety w szafie swojej jeszcze nie mam woskowanych, a szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie i bluzka:) Szkoda, że spodnie już niedostępne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie świetne:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś Piękna !

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się Twoje spodnie;) cudownie wyglądasz w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie wyglądasz w takiej bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz , extra koszula
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post!
    I like you blg so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kobieta, świetna stylizacja i buty na obcasie.
    Kwintesencja kobiecości.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Są świetne :) choć do tego trzeba mieć taką ładną figurę jak ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw jak dla mnie genialny ! Spodnie i bluzka to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Buty totalnie w moim guście! :)

    http://szmaratka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow jaka figurka<3 super spodnie<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio woskowane spodnie stały się bardzo modne. Też sie w takie zaopatrzyłam tylko czarne. Piękna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam bluzki hiszpanki, które latem i wiosną królowały na moim blogu ;) woskowanie spodnie ostatnio też wpadły mi w oko, a Twoje mają przepiękny kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna bluzka!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe spodnie :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Great outfit you look amazing! :)

    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal.

    OdpowiedzUsuń
  21. Greattt :) please visit my new blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne spodnie, delikatnie podniesiony stan, mega!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)