czwartek, 30 marca 2017

blue jeans

Cześć kochani :) Jak wykorzystujecie pierwsze ciepłe dni ? Aktywności sportowe czy może coś innego? Zakupy ?
Jeśli już wspomniałam o zakupach, to chciałabym się z wami czymś podzielić, i ostrzec, pomóc. Zakupy przez internet to powszechny sposób, bo szybko, bo łatwo, bo nie muszę wychodzić z domu. Mnóstwo sklepów, duży wybór. Social media zostały tak rozbudowane i rozpowszechnione, że kupić można na facebooku czy nawet instagramie. Ja skusiałam się na zamówienie koszulki X ze sklepu Y właśnie na instagramie. Na początku wszystko wydawało się super, żadnych negatywnych opinii, Pani bardzo szybko odpowiadała na wiadomości, ogólnie brak zarzutów. Dostałam numer konta na który przelałam sumę Z, i z niecierpliwością oczekiwałam SMS z kodem do odbioru paczki w paczkomacie. Po tygodniu, grzecznie zapytałam czy moja paczka została wysłana i poprosiłam o numer przesyłki, nie dostałam go, ale Pani powiedziała że paczka została wyjęta z ich paczkomatu dopiero wczoraj, no ok i czekałam dalej. Miesiąc później napisałam Pani, że czuję się oszukana i chcę by zwróciła pieniądze, bo wiem że paczki  do paczkomatu są dostarczane zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych. Pani się zgodziła, poprosiła o mój numer konta, i powiedziała że dokona zwrotu sumy Z. Minęły 3 tygodnie od podania danych do zwrotu, a sumy Z jak nie było tak nie ma. Na prośbę o wysłanie potwierdzenia Pani powiedziała dobrze w dniu jutrzejszym prześlę, a na zajutrz kiedy się o to upomniałam stwierdziła, że to nie ma nic do rzeczy bo ona przelew wykonała. Zorientowałam się wtedy, że wcale nie zwróciła mi kosztów, a tylko oszukała. Pani również usuwała wszystkie negatywne komentarze, moje również, kiedy pisałam że od 2 miesięcy nie dostałam zamówionej koszulki X. W wiadomości prywatnej Pani zagroziła mi, że zgłosi na policję za znieważenie, po czym zablokowała mnie. Postanowiłam, że nie zostawię tak tego, zgłosiłam sprawę na policję, wydrukowałam całą rozmowę, potwierdzenia przelewu oraz dokładne dane firmy które znalazłam w internecie (Pani mi ich nie podała), wszystko zostało dołączone jako dowód w sprawie. Policjantka powiedziała, że jeśli takich osób jak ja jest więcej ( a jest bo kilka dziewczyn się ze mną kontaktowało) to od razu zostanie wszczęte dochodzenie a później postępowanie karne. Pani musiała już dostać zawiadomienie, bo nagle mnie odblokowała i kazała wysłać sobie potwierdzenie, że zwróciła mi koszty, odmówiłam rozmowy, więc stwierdziła że zadzwoni do mojego banku i się dowie. Jednak niestety żaden bank nie udziela takich informacji osobom postronnym tym bardziej przez telefon. Owszem dostałam zwrot ale tylko 50%, czyli w dalszym ciągu jestem oszukiwana, a oskarżenia nie wycofam. DZIEWCZYNY nie bójcie się zgłaszać takich rzeczy, tu chodzi o wasze pieniążki, nie ważne czy je dostałyście czy zarobiłyście, i czy jest to np. tylko 20 zł. Jeśli odpuścisz Ty i inni to takiemu oszustowi nazbiera się dość pokaźna suma. Walcz o swoje! Ja jestem w porządku i tego samego wymagam od sprzedawcy. Mam nadzieję, że was nie zanudziłam i chociaż troszkę dałam do myślenia. Tymczasem życzę miłego popołudnia i zapraszam do oglądnięcia zdjęć.










Bluzka - H&M
Spodnie - TUTAJ (podobne)
Koszula - ?
Superstary - Sneakers
Okulary -prezent urodzinowy

17 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz:) świetne masz okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże widzisz i nie grzmisz, ludzie są okropni, tylko żeby cię wycackać. Stylizacja super, bardzo na czasie. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetnie. Bardzo ładne zdjecia! Blog powala na łopatki. Jest u Ciebie coś innego niż na innych blogach, dlatego jestem tu już kolejny raz, już tak szybko nie uciekne;) Perfecto! http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze zrobiłaś! Nieważne czy to kwota 5,10 czy 30zł. Liczy się sam fakt w jaki zostałaś potraktowana. Masakra, że ludzie nie mają sumienia i robią coś takiego. Mam nadzieje, że ta pani poniesie jakieś konsekwencje i czegoś się nauczy.
    A spodnie mają świetny odcień. Ostatnio właśnie o takich myślałam i koniecznie muszę takie zakupić na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale swietnie wygladasz! Promieniejesz :)
    A zdjecia takie fajne, wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz!! :) co do opisanej historii która Ci się przytrafiła to też bym to zgłosiła!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo nie przyjemna sytuacja, dlatego ja nie korzystam właśnie z tego typu sklepów :)
    Ślicznie jest Ci w kocyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny kolor jeansów i bardzo fajna całościowo casualowa stylówka. Dobrze że napisałaś o swoim doświadczeniu, niech będzie ku przestrodze innym www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz ! Fajny zestaw i super figura :)

    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia. Mam identyczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gostei do look, e o lugar é lindo! Outra coisa que amei foi o batom, amo vermelhos mais fechado! Bjs.

    https://frescachic.blogspot.com.br/2017/03/review-ativador-de-cachos.html

    OdpowiedzUsuń
  13. OH WOW DARLING, YOU'RE SUCH A WONDER, SO CHIC, SO PRETTY, SO SEXY WITH THAT WHITE TOP BLOUSE AND BLUE JEANS, PRETTY AWESOME WITH THOSE NO SOCKS WHITE SUPERSTARS, I LOOOOOOOVE YOUR STYLE SWEETIE, NICE COMBO AND THAT TARTAN SHIRT TIED ON YOUR WAIST, YOU LOOK LIKE A GODDESSSSS, OMFGGGGGG HONEY, SO MUCH INSPIRATION, I CAN'T HANDLE, I AM OVERFLOOOOWIIINNNG, I AM GOOOOOOONNAAAAAA EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPPPLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDEEEEEEEEEEEE PRETTYYYYY HARRRRDDD!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, ze tak Ci sie przytrafilo. Ale dzięki takim oszustom niektóre sklepy tracą klientów i nie mają zysków bo klient boi się cokolwiek zamówić.
    Swietnie wygladasz :*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze postąpiłaś! Trzeba walczyć o swoje :)
    Mega zestaw! Uwielbiam koszule w kratkę :)Moje klimaty :)Zazdroszczę superstarów są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look :) Wszystko idealnie do siebie pasuje :) Bardzo podoba nam się ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)