wtorek, 18 kwietnia 2017

fishnets

Cześć kochani :) Jak minęły Wam święta ? Kto się objadł ? A kto spędził je tak jak ja w pracy ? 
Mam dzień wolny, siedzę w domu i się nudzę, bo wszyscy inni są w pracy. Pogoda nie zachęca do wyjścia z domu, a wręcz krzyczy zostań w domu. Kwiecień, a za oknem pada śnieg. Czasem się zastanawiam czy za jakiś czas nie będziemy mieli zimy latem i na odwrót. Zdjęcia trochę leżały, a bo trzeba coś przygotować na święta, a to w pracy od rana do wieczora, i tak nie było kiedy usiąść i spokojnie coś do Was napisać. Kabaretki znają wszyscy, pamiętam jak kilka lat temu jak się widziało kogoś w kabaretkach to się wyśmiewało tekstami typu " w co ona się ubrała ?!" a dzisiaj? Dzisiaj moda na nie jest wszędzie, to spodni, spódnicy, sukienki i spodenek, a nawet do dresów. W latach 50-tych nosiły je wszystkie kobiety, później wyparły je latexowe kolorwe legginsy. Przez jakiś czas były kojarzone tylko z czerwoną latarnią. Teraz można je zobaczyć na wybiegach u Jeremy'ego Scota i Antonia Marrasa a także u marki Gucci. Ja postawiłam na jenasy, biały T-shirt i asymetryczne szpilki.










Koszulka - Lacoste
Jeansy - stradivarius
Kabaretki - gatta 
Szpilki - allegro

17 komentarzy:

  1. Z początku nie podobał mi się trend z kabaretkami... ale im więcej oglądam postów z ich udziałem tym bardziej jestem zachwycona ;)
    Świetnie wyglądasz! I masz piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyglądasz :) Boska figura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wygladasz <3
    super zestaw
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dosyć odważny look ;) niby tak niewiele a jednak te kabaretki robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko bardzo podoba mi się oprocz tych rajstop tak wyciągniętych, idealna figura tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam jak w podstawówce miałam chyba wszystkie kolory kabaretkowych podkolanówek. Później na dłuuugo odeszły, by teraz uderzyć znów ze zdwojoną siłą. Teraz są wszechobecne !
    Świetnie wyglądasz :)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa stylizacja:) Buty i spodnie bardzo mi się podobają, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie! ❤

    Będzie mi miło, jak skomentujesz ostatni wpis:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kabaretki i dżinsy - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kabaretki z dzinsami wyglądają świetnie, jednak mimo to ja bym czuła się w nich nie komfortowo :)
    www.elizazdybel.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem do końca przekonana co do kabaretek, ale muszę przyznać, że na Tobie bardzo dobrze wyglądają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello very nice post and I really like your blog. Would you like to follow each others? If yes let me know or follow me and I will follow you back. Have a nice day. http://andreanalens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)