wtorek, 4 kwietnia 2017

floral blezer

Hej kochani, jak wasz początek tygodnia ? Mówią, że jaki poniedziałek, taki cały tydzień - oby nie ! Mój poniedziałek był straszny, więc mam nadzieję, że reszta tygodnia będzie lepsza.
Motyw kwiatowy to jeden z najmocniejszych trendów wiosna/lato, a więc wiosna na 100%. Ten trend jest bardzo dziewczęcy i może być delikatny jak wybierzemy pastele zamiast mocnych nasyconych kolorów. Ja motyw florar mam na marynarce, którą kupiłam w tamtym roku, dobrałam jenasy z dziurami, białą koszulkę i asymetryczne szpilki w kolorze nude. Stworzyłam swobodny, wygodny look w sam raz na wiosnę.
P.S. Jeśli któraś jest zainteresowana, to na vinted wystawiłam kilka rzeczy - Asziaa
P.S 2. Te nude szpilki też są na sprzedaż za 40 zł :)








Blezer - Bershka 
Spodnie -Stradivarius 
Koszulka - New Yorker 
Szpilki - Oma!
Torebka - Bershka

21 komentarzy:

  1. Kochana, no piękny zestaw! Wiosennie ale i z pazurem dzięki tym podartym spodniom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, super! tak radośnie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale pięknie wyglądasz:) cudowną masz marynarkę i bluzkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żakiet jest cudowny! <3 Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja ;) Pozdrawiam http://malaa2001.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarka jest boska <3
    czy bluzka jest z aktualnej kolekcji może ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i bardzo ładnie Ci w spiętych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żakiecik jest przepiękny, idealnie pasuje do panującej wiosennej aury, a połączenie go z tymi dżinsami jest bardzo trafione :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ciuchy z bershki :) Cudownie wiosennie wyglądasz! Boskie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wiosennie już u Ciebie! :) ♥
    Pięknego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie wygladasz
    cudowna stylizacja
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy wpis ;) Świetna stylizacja. Świetnie wyglądasz !
    Obserwuje i proszę o rewanż.
    Zapraszam : http://zapteczkifarmaceutki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie :*
    https://naszemiszmasze.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)