środa, 26 kwietnia 2017

leo blezer

Hej kochani :) Jak mija tydzień ? Przede mną ostatnie 2 dni pracy w dotychczasowym miejscu mojego zatrudnienia. Będę tęsknić za niektórymi osobami, ale obiecałam że będę odwiedzać. Przyszedł czas na zmiany, w tym momencie wydają się być dla mnie ogromne, bo nie do końca wiem jak się w tym odnajdę. Taki strach chyba zawsze towarzyszy przed czymś zupełnie nowym i nieznanym. Zdecydowałam się wyjechać na jakiś czas do Holandii. Z jednej strony jest mi ciężko zostawić to wszystko tutaj, ale z drugiej wiem że będę miała nowe możliwości i za jakiś czas wrócę. Bloga oczywiście nie opuszczam, "zabieram go ze sobą". Kiedyś nie myślałabym nawet o tym co mam teraz, mogłam tylko marzyć o dostawaniu paczek i o tym, że ktoś będzie chciał mnie tu oglądać. Dzisiaj wiem, że bez bloga nie wytrzymam, muszę do was pisać, tworzyć nowe posty bo inaczej jestem chora. Dziękuję za każdego nowego obserwatora, za każdy komentarz i wejście.













Blezer - TU
Koszulka - TU
Spodnie - ?
Buty - VVERTED
Torebka - Guess - TU

21 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz u cudowną masz marynarkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a pretty blazer dear!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2017/04/weve-had-enough-of-sequins-dresses.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna marynarka:)
    Co do zmian są potrzebne, nawet jeśli wiąże się z nimi spory strach. Życzę powodzenia w nowej pracy!

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna panterka;)
    pozdrawiam serdecznie,
    woman-with-class.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia, zmiany są dobre, stres jest na początku ale z czasem mija. Top masz cudowny, ostatnio choruje na takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna :)

    Pozdrawiam :)
    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się wszystko zgrało ze sobą w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kobieta, świetna stylizacja na obcasach. Nic dodać nic ująć
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne buty! Całość wygląd super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię motyw panterki :) Stylizacja klasyczna i pięknie podkreślona marynarką :)
    Zdecydowanie na plus! KLIK: $ 14.26

    Obserwuję, by zaglądać tu częściej. Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, piękna marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, całość prezentuję się extra.

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW, genialnie wyglądasz ♥
    Choć nie przepadam za printem panterki, tutaj prezentuje się on fenomenalnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo kobieco i stylowo, śliczne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello my dear,
    what a really interessting blogpost- I love your blog and I am following you now;)You are so pretty :-*
    Have a nice day;)
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)