środa, 3 maja 2017

black lace



Hej kochani :) Jak wasza Majówka ? Pogoda sprawiła, że nie wyszłam nigdzie, a przeleżałam przed telewizorem. Ten tydzień odpoczywam, w końcu mój organizm zaczyna pracować tak jak trzeba, wysypiam się, a uwierzcie mi jest to trudne przy pracy również w nocy, nasz organizm się rozstraja, i dostaje dużo znaków zapytania, bo dzień miesza się z nocą. Było mi tego trzeba.
Mam do was pytanie, czy któraś z Was używała już 2-tygodniowych farb L'Oreal Colorista ? Teraz gdy już nie pracuję w miejscu gdzie nie mogłam sobie pozwolić na kolorowe włosy, mam na nie straszną chęć. Myślałam o turkusie lub fiolecie. Jutro przejdę się do rossmanna i kupię któryś kolor, albo może dwa :) Dajcie znać w komentarzach co myślicie o kolorowych włosach.














Bluzka - TU
Spodnie - H&M
Torebka - TU
Buty - Allegro 
Paznokcie - Przyjaciółka 

29 komentarzy:

  1. Cudowna torebka <3
    Jestem ciekawa Twoich kolorowych włosów, aczkolwiek te co masz są świetne, ja bym nic nie zmieniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest coś magicznego w twoim blogu, że lubie do niego wracać! Tak trzymać;)
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękną figurę *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka jest boska ! Uwielbiam koronki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw:) Buty mnie urzekły, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow :) Wyglądasz olśniewająco :) Torebeczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz zjawiskowo! Bluzka cudo <3 KLIK: 8.07

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio wypróbowałam coloristę i polecam :D trochę o tej mini koloryzacji jest też u mnie na blogu :D fajna sprawa, bo po paru myciach kolor znika a włosy się nie niszczą :)

    PS. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfekcyjne wyczucie stylu.
    Wyglądasz pięknie
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, wszystko współgra ze sobą idealnie.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz naprawdę piękne ombre :) Super stylizacja, lubię czarno-białe zestawienia. Wszystko ciekawie razem się prezentuje :) Obserwuję.
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super wyglądasz i uśmiech masz ciągle ten sam "ciepły" :)) Pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Que pasada de look. Me encanta. Un besazo bonita.

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam coloristy washout w odcieniu Turqouise. Fajnie wyglądała na rozjaśnionych końcówkach i świetnei się komponowała z resztą moich czarnych włosów. Nie było problemu ani z aplikacją farby ani z jej zmyciem ;). Teraz zamierzam przetestować farby z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz w takiej stylizacji :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post, dear! I really like photos <3
    I'd be happy Friendship Blog / subscribed to your blogger!
    Have a nice day ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny outfit! Uwielbiam białe spodnie. Torebka idealnie współgra z resztą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o tych farbach ale zaciekawiłaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)