niedziela, 21 maja 2017

pepitka&peach



Hej kochani ! Pierwszy post z nowego miejsca na ziemi - Holandii ! Jestem zachwycona tym jak wyglądają tu miasta, ile tu jest zieleni i kwiatów. Na razie jestem w fazie poznawania wszystkiego, szukania fajnych miejsc na zdjęcia itd. Pierwszy tydzień za mną, na początku myślałam, że tego nie przeżyję, jednak nie taki diabeł straszny.. Zdążyłam też już znaleźć Primark i iść na pierwsze zakupy, bardzo poprawia mi to humor no i to jest też kopalnia pomysłów, jakby nie było ;) Zastanawiam się nad sprzedażą rzeczy z Primarka do Polski, wiem, że mnóstwo dziewczyn znalazło by coś dla siebie, ale niestety w naszym pięknym kraju, nie ma tej sieci sklepów. Co myślicie o tym ? Dajcie znać w komentarzach :) 








Bluzka - Primark
Spódniczka - sh
Szpilki - allegro
Zegarek - allegro 
Okulary - podobne TUTAJ

17 komentarzy:

  1. Ciekawe zestawienie kolorów i wzorów :). Nigdy nie byłam w Holandii, chciałabym kiedyś zobaczyć jak tam jest :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a cute simple look
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne połączenie :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tą sprzedażą!😉 Świetny look i niezła fryzurka😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tego, że kochasz szpilki ;p jak ja chciałabym chodzić w wysokich butach, ale się do tego nie nadaje ;/ pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ślicznie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowa jest ta spodnica! Cudownie wygladasz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem na TAK co do pomysłu ze sprzedażą rzeczy Primarkowych <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Lindo a combinação do look, amei! Bj

    https://frescachic.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo kobiecy set. spódniczka z sh jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ulala pięknie się prezentujesz :) kolor włosów szczególnie urzeka

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)