niedziela, 18 czerwca 2017

black look

Hej kochani :) Jak wam minął tydzień ? Mam nadzieję, że dobrze. Ostatnio zauważyłam, że blogger zszedł bardzo na bok, na rzecz Instagrama i Snapchata. Podejrzewam, że większość ludzi którzy odwiedzają blogi, wiedzą o nich w 80% właśnie z Insta. Z jednej strony wcale mnie to nie dziwi, Instagram jest prostym narzędziem, nie musisz poświęcać tyle czasu na wrzucenie posta, co tutaj na bloggerze zajmuje go trochę więcej. Masz mnóstwo filtrów do wyboru, edytor, a zamiast pisać dłuższe treści, oznaczasz, i hasztagujesz, no i oczywiście masz go zawsze ze sobą. Nie znam chyba osoby która nie miałaby Insta, nawet moja mama ma ツ Od niedawana, można też tam dodawać relacje albo robić je na żywo, czyli w sumie więcej niż na Snapchacie. A jakie jest Wasze zdanie ? Wolicie blogować tutaj, czy jednak wygrywa Instagram? Miłej niedzieli, buźka :* 











Body - jakiś butik online (zapomniałam)
Jeansy - Stradivarius
Pasek - tutaj
Buty - allegro

Torebka - Calvin Klein Accesories
Pierścionki - H&M

24 komentarze:

  1. Ja wolę bloga tutaj a nie na instagramie, chociaż też go lubię ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Bloggerka :D :D w dupie sie poprzewracalo od tych internetow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie mi się poprzewracało :D podziwiam, że marnujesz swój cenny czas żeby tu wejść i obejrzeć coś co Ci się nie podoba, pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. pięknie wyglądasz:) świetny pasek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! i sama też mogłabym się spokojnie tak ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz :) Pasek jest świetny! Klik: $ 9.67

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz :) Piękny pasek :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz
    Cudowna kreacja i wyczucie stylu
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć- jestem Misza - nie mam insta - juz teraz znasz kogos takiego 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna fryzura :)
    Ja jakoś nie jestem za instagramem

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne masz loki *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja ogólnie mega, ale pasek powalił na kolana! :)

    Ja osobiście wolę bloga, na instagrama wrzucam co jakiś czas zdjęcia :)
    Pozdrawiam,
    https://www.instagram.com/xpatt_blog/
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super look! Podaj swojego ig ?
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Instagram od przeglądania zdjęć i szukania inspiracji a blog od czytania dobrych tekstów i myśli :D
    Dodatkowo piękne body!

    Zapraszam do mnie: coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa bluzeczka :D
    Pozdrawiam!

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! Ale przepięknie wyglądasz Kochana - jak gwiazdeczka ♥ Jestem czarowna :)
    Bardzo udana, "charakterna" i kobieca stylizacja!

    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna stylizacja! Bardzo podoba mi sie połączenie body z jeansami ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow pieknie! cudownie wyglądasz! inspiracja moja<3 obserwuje!
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie i klikniesz w linki, które są zawarte w poście! https://pluukasiewicz.blogspot.com/2017/07/dress-slip-butterfly-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  18. i sama też mogłabym się spokojnie tak ubrać

    OdpowiedzUsuń
  19. Czarny wygląd jest cudowny. Czarna koszula wygląda tak sexy z tobą.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)