niedziela, 23 lipca 2017

faux suede skirt

Cześć kochani :) Już myślałam, że nie uda mi się dzisiaj dodać tego postu. Od samego rana M walczył z moim komputerem aby go naprawić. Udało się to dopiero teraz. Rozważam zakup nowego, bo mój już jest staruszkiem, dlatego czasem nie chce ze mną współpracować ;) Poprawiam swoje zdjęcia w photoshopie, podkreślam poprawiam a nie retuszuję, i trafiłam dzisiaj na wersję próbną Photoshop CC, jeśli chodzi o poprawę tonów, nasycenia i kolorów to jest naprawdę świetny. Zastanawiam się czy go po prostu nie kupić, w wersji pudełkowej jest strasznie drogi, ale firma Adobe wymyśliła alternatywę i za ok 50 ZŁ. miesięcznie mamy zawsze aktualizowaną wersję. Nie wydaje mi się żeby to była jakaś ogromna kwota jak za ten program. 

Spódniczkę już chyba wszyscy znają, dostałam ją w tamtym roku w listopadzie, ale odłożyłam ja na wiosnę, aż w końcu na lato. Niestety rozmiar S okazał się na mnie za duży, więc musiałam ją troszkę pozwężać. Wybrałam kolor szary, chociaż bardzo chciałabym mieć jeszcze taką w kolorze beżowym, idealnie pasującym na lato. Dobrałam do niej hiszpankę i koronkowe sandałki oraz złotą biżuterię i zegarek na białym pasku. Która ma już w swojej szafie taką spódniczkę ? 







 Hiszpanka - Bershka (kolekcja 2016)
Spódniczka - TU
Sandałki i biżu - H&M
Zegarek - allegro

18 komentarzy:

  1. Slicznie wyglądasz. Masz świetna spódniczkę ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękną masz bluzeczkę, oczywiście pomagam - 14,75$ :)
    Mogłabym prosić o rewanż w poście : TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz:) a spódnicę mam identyczną tylko w innym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka , super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy się nie mogę napatrzeć na Twoje oczy :) dawaj nam więcej bliższych portretów <3
    cudnie wyglądasz <3

    https://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz cudnie! Hiszpanka i ta spódniczka wyglądają świetnie razem:)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ślicznie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz ;) Spódniczka genialna <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka 10/10 ;)
    zapraszam również do mnie : monikachelstowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej piekna wlasnie co dziennie zagladam na twoj profil I musialem tak dlugo czekac na twoja nowa styliacje. Jak zawsze piekna. Czekam na dalsze nowosci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna spódniczka i biżuteria. Zegarek również wpadł mi w oczko.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale wyglądasz. <3 :) WOW!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś piękna kochana !!
    A spódniczka boska, sama chciałam ją sobie kupić,
    ale coś nie wyszło:)
    Stylizacja-BAJKA !
    https://dziesto-latka.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna spódniczka :) Cała stylizacja jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A thoughtful insight and great suggestions you have on your
    site. You have obviously spent a lot of time on this. Great job!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)