niedziela, 17 września 2017

casual set

Cześć! :) Choć życie bez internetu wcale nie jest takie złe, to jednak lepiej gdy jest. Przez ostatnie 3 tygodnie połączenie z internetem w miejscu którym mieszkam było niemalże niemożliwe. Przygotowałam też listę moich must have na jesień, które wzory i kolory są dla mnie hitem. Czekam też na kilka paczek, które przyjdą do mojego domu w Polsce, 6.10 jadę na urlop i będę mogła pokazać Wam co do mnie przyszło. Przez te deszcze tutaj nie zdążyłam pokazać kilku zestawów,
 a teraz jest już za chłodno na sandałki. Dzisiaj mam jeszcze nie do końca jesienny ale też już nie letni post. Zwykły casualowy set. 

P.S. Jestem zakochana w sztybletach z różnymi ćwiekami, dżetami. 








 Blezer - Sinsay
Koszulka -H&M (niestety nie ma jej online)
Spodnie - podobne TU
Buty - Primark 





25 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Podoba mi się kolor marynarki ;)
    A buty mam b.podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega stylizacja!
    http://www.flarri.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka jest genialna! :)

    xxPozdrawiam,

    https://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest cudowna <3 i do tego ta marynarka, super

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie z kolei brak internetu bardzo denerwuje i wolę jak jednak jest :)
    Świetne zdjęcia

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja żakiet i spodnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wykonane ombre! Właśnie o takim marzę :)
    I uwielbiam spodnie z dziurami na kolanach :) absolutny must have w mojej szafie.
    Obserwuję!

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny jest ten look! <3 WOW!

    Zapraszam na nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja, a jakie modne buciki <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  10. i think is beautiful with this wtach http://www.chicanova.com/product/follow-dreams-quartz-analog-clock/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :) Bardzo ciekawe buty. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz ;*
    fajny zestaw
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja, faktycznie świetne są te buciki <3

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz i cały zestaw mi się podoba Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjecia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice outfit,
    you look great!

    Wanna follow each other?
    https://colourfullife000.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)