środa, 24 września 2014

11. grey skirt & black body

Bardzo lubię spódniczki, szczególnie te rozkloszowane, jestem 
w nich po prostu zakochana ;) 
Z racji tego, że dzisiejsza temperatura nie jest zadowalająca,
postanowiłam ubrać się troszkę cieplej, i założyć czarne
grube rajstopy. Body są kolejną częścią garderoby w której uwielbiam 
chodzić. Są mega wygodne i można je nosić do wszystkiego ;) 












A na koniec połowa mojego sztabu fryzjersko - fotograficznego ;)


Body - sh
Spódniczka - H&M
buty - allegro 
pasek - allegro

Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę ;*

6 komentarzy:

  1. wyglądasz zniewalająco!! :)
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyglądasz w tym zestawie :D Jesteś śliczna *_*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest prześliczna :)
    Uwielbiam lity mimo że żadnych nie mam ;o :D

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) są bardzo wygodne, kup sobie a pokochasz je i nie będziesz chciała żadnych innych :D

      Usuń
  4. Ja także uwielbiam rozkloszowane spódniczki i sukienki - jestem ich odwieczną fanką i cudownie się w nich czuję :)
    Ładnie dobrałaś cały zestaw, stylizacja oczywiście jak najbardziej na + ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Lubię szarość + czerń.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)