poniedziałek, 13 października 2014

14. MRS & MR , Liebster Blog Awards - Nominacja

Hej :) Piękna pogoda prawda ?
Dzisiaj mam dla was troszkę inny post, a w roli głównej ja i moja
druga połówka :) Wyczaiłam na allegro świetne bluzy dla dwojga.
Bluzy są świetne materiałowo, są ciepłe, a nadruk się nie spiera.
Bardzo polecam, na prezent dla ukochanego/ukochanej. ;)







Bluzy - allegro

Dostałam nominację do Liebster Blog Awards i przyznam szczerze bardzo mnie to zaskoczyło :) 
Dziękuję Gift for sister za nominację :**

O co chodzi w Liebster Blog Awards ?

Wyróżniamy 11 osób, za pracę na blogu. Są to blogi z małą liczbą obserwatorów, aby móc zwiększyć ich szansę na dotarci do większego grona odbiorców. Każdy nominowany odpowiada na 11 pytan zadanych przez osobę, które je nominowała, i wymyśla 11 pytań dla swoich nominowanych.

Nie nominujemy osoby, która nas nominowała!

1. Najdroższy kosmetyk jaki kiedykolwiek kupiłaś?
Podkład 
2. Czy zdarza Ci się kupować ubrania i w tym nie chodzić?
Oczywiście, zdarza mi się kupić coś bez mierzenia i w efekcie jak 
już to zakładam to nie podoba mi się tak bardzo ;(

3. Blog, który najczęściej odwiedzam to?
Chyba StyleEv

4. Marzenie związane z blogiem?
Marzeń się nie zdradza bo się nie spełnią ;)

5. Czy spotkałaś się kiedyś z blogerkami w rzeczywistości? Jeśli tak, jak wyglądało spotkanie? Jeśli nie, co myślisz o spotkaniach blogerek i czy chciałabyś w takim uczestniczyć? 
Nie, ale bardzo chciałabym w takim spotkaniu uczestniczyć ;)

6. Masz kanał na Youtube? Jeśli nie, to czy chciałabyś mieć?
Nie, i jak na razie nie chcę mieć.

7. Czy Twoi znajomi/rodzina wiedzą o Twoim blogu?
Znajomi wiedzą, ale tylko nieliczni.

8. Ulubiony sklep z ubraniami? Ulubiona drogeria?
Sklep: SheInside, drogeria: hebe

9. Jak wyglądałby Twój wymarzony pokój?
Tak jak obecny 

10. W jaki sposób reklamujesz swojego bloga?
Staram się uczciwie komentować inne blogi które mi się podobają 
i zostawiać tam adres swojego bloga.

11. Czy współpracujesz z firmami na blogu?

Jeszcze nie, ale mam nadzieję że nie długo zacznę :)

Nominuję:
2. Adaa
3. BROszka
4. Goniia
7. Mikijiu

Wybrałam blogi które mają najmniej obserwatorów :) Miłej zabawy życzę :*
 Pytania dla was:
1. Dlaczego założyłaś bloga?
2. Co najbardziej lubisz robić ?
3. Co cenisz w blogowaniu?
4. Najdroższa rzecz jaką kiedykolwiek kupiłaś ?
5. Jak długo prowadzisz bloga?
6. Wolisz obcasy czy trampki ?
7. Czy chciałabyś współpracować z firmami ?
8. Lubisz oglądać pokazy mody ?
9. Jak dużo czasu poświęcasz na pisanie bloga?
10. Jakie strony przeglądasz najczęściej ?
11. Czy Twoi znajomi też mają blogi ?

Mała zapowiedź następnego posta :*


31 komentarzy:

  1. świetnie wyglądacie, pasujecie do siebie! :)
    bluza Twojego chłopaka wydaje sie troche na niego za krótka? :D
    smaajll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bluzy, mega urocze :')
    Jeśli jesteś zainteresowana rysuję portrety za drobną reklamę na blogu :) w razie pytań zapraszam : http://suzies-drawings.blogspot.com/
    obserwujemy? odpowiedz u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Może wspólna obserwacja ?
      Zacznij pierwsza, zrewanżuję się :)

      Usuń
  4. Love these Shirts <3
    you want to follow each other?
    follow me via gfc and i will follow u back for sure (gfc)

    xoxo
    www.Arbbeautyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki, to miło, że tam jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza świetna, ciekawe czy mój by w takiej chodził ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy? Daj znać u mnie:

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-eronique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się na was patrzy :)
    Pozdrawiamy i obserwujemy !

    http://www.colourfulspree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczo razem wyglądacie :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie razem wyglądacie ! I :)

    Obserwujemy?
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z tymi bluzami, niestety ja mojej drugiej połówki do tego nie namowie, a szkoda .Natomiast nominacje - extra sprawa :D

    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje nominacji. =)
    Też lubię Hebe =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak słodko wyglądacie<3
    Zapraszam do siebie!!:))
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetnie wyglądacie w tych bluzach :D
    http://soelliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie wglądacie :)
    Ja obserwuje i liczę na rewanż
    http://karrolo7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bluzy , słodcy jesteście :*
    Zapraszam do mnie
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne zdjęcia *.*
    Jak Cię znaleźć na Facebooku?
    Pozdrawiam ;**

    Miśka (ekonomik^^)
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia! :))

    buźka! :):*
    http://goniiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje !
    Zapraszam do mnie :)
    http://fashionphotographybeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia i kreatywny post, genialny blog :) Obserwuję i mam nadzieję na rewanż :)

    Zapraszam do mnie, nowy post! Obserwuję moich obserwatorów
    http://indivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowie wygladacie, super pomysl na sesje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne są te bluzy ! Sama zastanawiam się czy nie zamówić taki dla siebie i mojej drugiej połówki :)

    Zapraszam do mnie :
    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3800 blogów z 22 kategorii.

    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)



    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądacie :) A te bluzy to faktycznie genialny prezent!
    Ja mam t-shirty z nadrukiem- I love my boy/ I love my girl, również zakupiłam kiedyś na allegro ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)