niedziela, 18 stycznia 2015

21. Wishlist with choies

Witajcie Kochani :) Czy już zaczęliście ferie ? 
A może dopiero na nie czekacie ? :)
Ja należę do tych czekających niestety ;) 
Dzisiaj mam dla was moją wishlistę z internetowego sklepu choies.com
Dostałam szansę na współpracę z czego jestem bardzo zadowolona
 i jednocześnie bardzo pozytywnie zaskoczona :) Nie muszę chyba mówić, że jest to dla
mnie ważne. Prosiłabym Was, abyście poklikali w linki.
Będzie mi bardzo miło, i jeśli będę się mogła odwdzięczyć to na pewno 
to zrobię, bo wiem że dla każdej jest to równie ważne.
Wybrałam kilka sweterków, żakiet w kolorze białym na który 
po prostu choruję no i oczywiście skórzaną asymetryczną spódniczkę, którą
uważam za swoje must have. Z góry dziękuję za kliknięcia :*





klik   klik   klik

 

klik   klik   klik


Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się :)

27 komentarzy:

  1. Poklikałam ;) Bardzo fajne rzeczy ;)
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy, poklikałam ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje studenckie ferie trwają tylko 4 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza z królikiem wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam i dziękuję, że poklikałaś u mnie :)
    juskanowi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już od dłuższego czasu poluje na jakaś fajną białą marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterki- cudowne <3

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna wishlista- dołączyłabym do niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również choruje na biały żakiet :D Można go świetnie skomponować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety jeszcze czekam 2 tygodnie na ferie, ale już nie mogę się doczekać :) Poklikałam :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. genialny post! ;)
    zapraszam ;)
    https://gabriellle-gabriellle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście poklikane! :))))
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Great pieces :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne! ten kolorowy sweterek najlepszy *.*

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny blog :)

    Zgadzam się na wspólną obserwację ;)
    http://threeyoungfriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne propozycje! Asymetryczna spódnica jest genialna <3
    Zapraszam do siebie, może obserwujemy?? Daj znać u mnie :))

    brunetteinjeans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 2 obrazek na dole <333 heh piękny sweterek ! Ehh ja jeszcze muszę poczekac na ferie,ale już niedługo :))

    Fajny blog,obserwuję i bd wpadac częściej ;P


    Pa0lka-mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post Dear! I am following you and follow me if you like my blog ;)) kisses...
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  19. the neon is lovely. nice blog. i am following your blog, please follow back. http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. First, wow, you look great honey!!!!!! and second I loooved your choices! Wonderful picks!

    What about follow4follow? Would be sooo happy if we would stay in touch!
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam firmę Choies! Maja tam na prawdę świetny asortyment!

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. I really like your blog! Love the black skirt!
    How about following each other? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice post dear!
    i'm following you, kindly follow back
    www.dimplekhadi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice selection! especially the fifth item :) I am following you via GFC, it would be nice if you followed me back :)

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikałam, i zakochałam się w spódnicy <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)