piątek, 3 kwietnia 2015

30. brzoskwiniowa bluza

Cześć kochani :)
Czy u was też pogoda jest tak pokręcona ? Jednego dnia śnieg, deszcz i słońce.
Miałam nadzieje, że święta wielkanocne będą pełne słońca, no ale 
chyba trzeba przygotować się na śnieg i lepienie świątecznego zająca :)
Bluzy to część garderoby do której nie mogę się przekonać, wydaje 
mi się że mi po prostu nie pasują, owszem są wygodne i ciepłe,
ale jakoś nie widzę się w nich, ale mam nadzieje, że to się zmieni.
Jak wasze przygotowania świąteczne ? Ktoś już upiekł mazurka ?












Bluza - New Yorker
Spodnie - sh
Buty - Reebok

43 komentarze:

  1. Ślicznee spodnie o to z sh ! :) bluza oczywiście tez ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda taka sama, nie mogę sie jej nadziwić 😄 bardzo fajny kolor tej bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluza. Oj niebezpiecznie blisko byłaś tej wody. A zimna jest jak nie wiem co...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza, korzystnie Ci w takich kolorkach :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne masz te reeboki ! ♥
    ślicznie się prezentujesz, świetny makijaż i kreski! ;)

    zapraszam : gertrama.blogspot.com
    Proszę o kliki w najnowszym poście, bardzo mi pomożesz, a do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, wygodny zestawik a zarazem wyrazisty ;) Bluza ma genialny kolorek!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nienawidzę takiej pogody, na zmianę grad, śnieg, deszcz, słońce, a do tego ten straszny wiatr, a tak liczyłam na pogodę na święta.
    Przez te ciągłe zmiany, nie można nawet wybrać się na zdjęcia :/
    Też nie jestem przekonana do bluz, po prostu uważam, że do niczego nie pasują, a ogólnie nie gustuję w sportowych stylizacjach. Jednak muszę przyznać, że Twój zestaw bardzo mi się spodobał, sama z chęcią bym się tak ubrała + buty CUDOWNE !

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! :)
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia :) i bluza jest świetna!
    zapraszam na nowy post z wielkanocnym zajączkiem <3 - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/2015/04/diy-easter-bunny.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia świetne :)) kochana życzę ci wesołych świąt. <3 Zapraszam do mnie po możesz po klikasz ? prosze
    http://nicole-500.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten zestaw! Prosty i wygodny, ale ma w sobie to "coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak samo nie mogę się przekonać do bluzy..i też myślę , że totalnie do mnie nie pasuje :)
    Ale ten zestaw to Ci się udał, bardzo Ci pasuje kolor tej bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Butyy <3 Ogólnie całkiem fajnie wyglądasz! Lubię takie casualowe looki ;)

    brunetteinjeans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna bluza, w ogóle stylizacja baaardzo w moim guście, połączenie brzoskwiniowej bluzy i dżinsów <3
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie sportowe wersje kobiet :) A w ogóle świetnie wyglądasz w takim kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja.Do twarzy ci w koku i takich kolorach ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna stylizacja :)
    mogłabym prosić o kliknięcie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam taką bluzę bez żadnych wzorków ;D
    Wesołych Świąt! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pogoda zdecydowanie zwariowała :)
    Super strój i zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja a bluza w szczególności :) I jakie piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super bluza zapraszam na mojego bloga :* :* jest nowy post http://paranormalgirls3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki piękny zestaw <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super outfit! :)

    justaliceworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi!
    My name is Diana, was glad to be friends! :)
    Good post!
    I follow you! Come and you? :)))
    http://mirandabeautyworld.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie ta bluza prezentuje się na Tobie. Pasuje Ci ten kolor ;)
    Pozdrawiam, zaczynam obserwować tego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładna bluza ;3

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja. Niesamowity zestaw, ta bluza jest genialne! Jesteś bardzo fotogeniczna i wyglądasz w tym bardzo kobieco. Nowy post na http://black-pearls.blogspot.com/, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pogoda tak pokrecona ze nie wiadomo jak sie ubierać :P

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie Ci w tym brzoskwiniowym kolorku! :-) U mnie też pogoda taka pokrętna...

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny, dziewczęcy zestaw, jak zwykle bez rozczarowań. :)
    A bluza z aktualnej kolekcji?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny komplecik. Kupię sobie bluzę gdyż często odwiedzam New Yorker. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Koczek wymiata! Moja ulubiona fryzura:)
    Spodnie również przypadły mi do gustu, za bluzami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kolor tego sewterka podkreśla twoja naturalność, któta sama w sobie jest świetna :D

    http://victory-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ładna bluza, ale i spodnie mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna bluza <3
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta bluza jest świetna! sama mam podobną tylko w innym kolorze i bardzo często ją noszę! :)
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba - klik

    OdpowiedzUsuń
  36. kliknelam ci takze w baner ! ;*
    swietne buciki ;)

    dziekuję za kliki ;)
    gertrama
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  37. Bellissimo outfit comodo ma allo stesso tempo di gusto, mi aggiungo ai seguaci mi piace molto il tuo blog!! Un saluto buona domenica.
    http://2thinkingoutloud3.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pogoda jest zwariowana, świętne zdjecia
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietne zdjęcia i do tego słodka bluza :)
    zaobserwuję,a ty? :)
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna bluza - lubię takie pastelowe kolory :) Super bluzy w żywych kolorach znalazłam też na http://www.hustla.pl/el-polako/filter=p10-bluzy

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)