sobota, 18 kwietnia 2015

32. niebieskie paski

Cześć ! :) 
Udało mi się dzisiaj wyjść na zdjęcia między jednym deszczem a drugim.
Zimno i szaro na dworze, ale mam nadzieję, że moje niebieskie
paski ożywią wam troszkę ten krajobraz. Pewnie wydaje 
się wam, że rzadko dodaję wpis, i macie racje,
raz na tydzień to nie jest powalające, ale teraz kiedy już jestem na "mecie"
szkoły i pozostała mi tylko matura i egzamin zawodowy postaram się 
częściej wstawiać posty :) Mam nadzieję że rozumiecie ;)
Dzisiaj mam dla was niebieski żakiet w paski, do tego dobrałam 
elegancką białą koszulę która ma haftowany kołnierzyk ( na zdj. słabo widać:( )
i piękne perłowe guziczki. Z racji tego że jest chłodno postawiłam na spodnie,
zwykłe czarne jeansy. Jak już wspominałam uwielbiam złote dodatki.
Miłego dnia :*










Żakiet - giełda
Koszula - sh 
Spodnie  - bershka
Buty - minimum
Torebka - minimum

46 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny odcień niebieskiego. Świetnie wyglądasz ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! :) I widzę super makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja.Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach i masz prześliczne włosy :) ~
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja!!
    Śliczna koszula i marynarka!!

    Zapraszam na nowego posta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely, dear. Great. I have new post also, and will be hape if you see too:

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/2015/04/sheinside-favourites.html?showComment=1429373973644#c6066547231582766903

    Keep in touch, pls. Big kiss

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! Wszystko jest idealnie dobrane! Żakiet ożywia całość! Po prostu świetnie.
    Jeśli masz chwilkę, to byłabym wdzięczna za kliki w linki w poście na moim blogu!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz .. Szpileczki - boskie <33
    A marynarka .. Rzeczywiście bardzo ożywiła krajobraz :)
    Pozdrawiam

    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie! Paski ładnie ożywiają całość

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie żakiet dodaje uroku tej stylizacji i ja rozjaśnia. Na jednym ze zdjęć dostrzegłam haft na kołnierzyku, co wcale nie jest głupim pomysłem zwłaszcza do takiego żakietu:) pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post [www.nielegalna-strefa.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski zestaw <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeden post na tydzień to bardzo dobry wynik, co za dużo to niezdrowo ;) Ten żakiet jest śliczny, a te złote dodatki naprawdę wszystko świetnie się łączą ze wszystkim. Miejmy nadzieję, że pogoda się polepszy :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam
    szklaanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też jest brzydka pogoda.
    Zdjęcia cudowne.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia życzę! Ja mam jescze rok ale już się zaczynam bać tego. Zamiast wstawiać zdjęcia, do nauki! Haha ;-)

    Freewildpeople.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super żakiet. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, marynarka super! :) obserwuję ♥

    { [Blog] [IG] }

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie lubię Twoje stylizacje. Jednakże tym razem podobają mi się wyłącznie buty :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana jak zwykle zauroczyłaś mnie swoim outfitem, i ten żakiecik noo cud miód ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. You look so stunningly chic in your outfit! Love your blazer <3
    Anyway, would you like to follow each other? Follow me and let me know in the comment so that i can follow you back instantly :)

    www.sarahrizaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy blog, i ten dzisiejszy outfit śliczy *,*
    Strasznie mi sie podoba
    Myśle że będę tu częściej
    Obsewrwuje i licze na to samo :*
    Więc będę bardzo wdzieczna jeśli też zaobserwujesz
    Z góry dziękuję :):*
    Zapraszam : tysia-tyysia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, ja czaje się na koszule w takie paski :D

    Życzę miłego wieczorku i z wielką przyjemnością obserwuję ;)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Szukam takiego naszyjnika i nigdzie nie moge dostać :( Gdzie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żakiet genialny, świetnie się prezentuje :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, bardzo podobają mi się spodnie, no i żakiecik:) Dziękuję za wizytę u mnie, zapraszam częściej i zachecam do obserwacji, ja obserwuję, bo lubię takie modowe blogi, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszula jest śliczna :) poluję na coś podobnego...

    OdpowiedzUsuń
  27. o jak pięknie :)) bardzo spodobała mi się marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna koszula :)

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie ta marynarka rzuca sie w oczy ;) ! ladniutko!

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie ta marynarka rzuca sie w oczy ;) ! ladniutko!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)