poniedziałek, 1 czerwca 2015

37. Panterkowa baskinka

Witam Was kochani w ten piękny dzień, 1 czerwca w Dzień Dziecka :)
Wszystkim życzę udanego dnia, słodkości i prezentów :)
Mój dzień dziecka to już nie to samo co kiedyś, ale Toffifee od rodziców jest.
Dzisiaj mam dla was baskinkę w roli głównej,  
motyw panterki bardzo lubię, a kiedy zobaczyłam tą baskinkę
wiedziałam, że muszę ja mieć. Obecnie poszukuję jeszcze bodów 
w panterkę, ale nigdzie ich nie ma.
Stylówka prosta, legginsy a'la skóra matt, czarne koturny które
mieliście okazje już zobaczyć ;) i baskinka w której się zakochałam.
Pozostawiam was ze zdjęciami :) Napiszcie jak mija wasz dzień dziecka.










Baskinka - sh
Legginsy - Atmosphere
Buty - sh 

Jeśli możesz kliknij, dla Ciebie to chwilka a mi pomoże, jeśli i Ty tego potrzebujesz napisz 
w komentarzu odwdzięczę się :)

KLIK                      KLIK                       KLIK

29 komentarzy:

  1. Ale pięknie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych butach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! :) Bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Torba jest przepiękna. Moje zdanie dot. butów napewno już znasz, ale muszę Ci przyznać, że w tej stylizacji aż tak mi nie przeszkadzają. Mogę nawet pokusić się os stwierdzenie, że wyglądają dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudnie wyglądasz, zdjęcia są super.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz ;)

    Obserwuję.

    Pozdrawiam Serdecznie,
    http://jessikachincza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kliknięte. Co do motywu panterki, to ja osobiście za nim nie przepadam, ale u innych czasami nieźle wygląda. U ciebie jest jak najbardziej ok. Wgl te koturny z przodu wyglądają jak zwykłe szpilki, a rzadko się to zdarza :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak średnio lubię motyw panterki tak Ty wyglądasz w tej stylizacji świetnie :)

    A tak na marginesie: co robisz z włosami, że są takie ładne?

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna stylizacja ; )
    podoba Mi się ; *

    http://kasiakinga19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna stylizacja i przepiękne zdjęcia! :) ♥
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! jestem totalnie oczarowana twoim blogiem! jest naprawde super, swietnie piszesz, twoje wpisy sa ciekawe i wciagajace :) na pewno bede sledzic Twoja działalność tutaj! :)

    zapraszam też do mnie, jeśli tylko będziesz miała ochotę. :)
    www.morethanwordsoffc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja w sumie na Dzień Dziecka to tylko życzenia otrzymałam :D
    ciekawa stylizacja, choć za panterką za bardzo nie przepadam :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście za motywem panterki nie przepadam, ale musze przyznać, że do cb i do twojego stroju pasuje idealnie :) Śliczne zdjęcia!

    www.sophieasaqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane :) śliczne zdjęcia
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny outfit. Ja z okazji Dnia Dziecka zrobiłam sobie gofry. :D Poklikałam w linki. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Querido (a) amigo (a) estou dando uma passadinha no teu Blog. E gostei muito e voltarei sempre. U abraço: Manoel Limoeiro de Recife - PE.Brasil.Visite o Blog por favor: http://www.grupounidoderodafogo.blogspot.com.br/

    Recife -PE. 05 de junho de 2015.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna stylizacja :-).
    Zapraszam:
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna baskinka
    Oczywiście kliknełam
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  20. poklikałam i licze na to samo :*

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. IDEALNA!
    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)