niedziela, 7 czerwca 2015

38. grey dress with heart

Cześć Kochani!
Jak zdążyliście już zauważyć, ostatnio wdarła mi się malutka przerwa 
w pisaniu, co też bardzo źle odczułam. Staram się pisać do was częściej,
ale sami wiecie jak to jest, kiedy brakuje wam na wszystko czasu,
męczy was choroba i do tego matura za pasem.
Na szczęście najgorsze już za mną, i teraz mam więcej czasu, 
praca pracą i zawsze znajdę chwilę na zdjęcia, może nie zawsze pogoda
mi pozwoli ale to najmniejszy problem. Pogoda iście letnia, rozpieszczająca
i odpowiednia na opalanie ale wierzę że typowo letnia pogoda jeszcze przed nami.

Dziś przygotowałam dla was zwyklaczek, dresowa szara sukienka z serduszkiem,
która świetnie sprawdza się w tą letnią pogodę. Posiada kieszenie co daje efekt
 powiększenia bioder, moja jest na mnie troszkę za długa dlatego ją sobie podwijam.
  Dobrałam do niej białe sandałki na grubym obcasie, są bardzo wygodne
 i świetnie pasują również do jeansów.
Podeszwa z przodu jest gruba więc śmiało można chodzić w nich po różnych 
drogach, ścieżkach i chodnikach.







Sukienka - wassyl.pl
Sandałki - allegro.pl

Jeśli podoba Ci się mój blog, zaobserwuj. Odwdzięczę się :*

30 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje do Ciebie ta sukienka!
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędne buty, świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w twoich butach! Śliczna stylizacja!
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the sandals!!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie :) całość bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienko - tunika. Dla niskich osób napewno będzie idealna. Przy wyższym wzroście wymaga jednak legginsów, bo tyłek widać. Wiem co mówię - przetestowałam na sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wygladasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  11. super Ci w tej sukience! Obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz i w sukience i w sandałkach - obie rzeczy są wyjatkowo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka cudna :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba, buty szczególnie, są rewelacyjne :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudnie wyglądasz, świetne zdjęcia.

    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. buty, buty, buty! świetne! :)
    obserwuję! zapraszam również do siebie,

    ordinaryarsonist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz cudnie ;) śliczna bluzeczka
    mogę prosić o poklikanie u mnie ?
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniale wyglądasz, cudowna sukienka, bardzo mi się podoba całość :)
    czy mogłabyś poklikać w linki w tekscie i pod zdjeciami w tym poście, i w baner na samym dole proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    OdpowiedzUsuń

  20. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Love this dress :) New on my French blog: how to straighten your hair while you eat strawberry sweets" :)
    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna sukienka ,ale to buty najbardziej przykuwają moją uwagę :)
    Bardzo fajnie wyglądasz w tym zestawieniu :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja! Wspaniała figura wow - wygladasz mega kobieco <3

    Pozdrawiam
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)