poniedziałek, 13 lipca 2015

41. blue. rainy day.

Cześć kochani :)
Chyba nie tylko ja odczuwam złe wpływy tej pogody, halo jest lipiec !
Już dawno powinno być słonecznie i gorąco, a tutaj piękna jesień tego lata.
Czas na opalanie, kąpanie w jeziorach, stawach itd. 
Wczoraj miałam okazję uczestniczyć w mini spotkaniu blogerek zorganizowanym
przez Miśkę, poznałam tam równie wspaniałe blogerki, i bardzo chętnie 
pójdę na kolejne takie spotkanie.
A co do stylizacji, prosto, z racji że jest chłodno założyłam spodnie,
baskinka z pięknym wycięciem na plecach i czarny kuferek.
Asymetryczne szpilki i mocniejszy makijaż. Nie do końca jestem zadowolona ze
zdjęć, ale czekam na chwilę bez deszczu i mam dla was coś nowego.









Baskinka - sh
Spodnie - H&M
Buty - allegro
Torebka - ?

29 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja kochana :) Ja też już mam dość tej jesieni w lecie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo żałuję że u mnie w okolicy nie ma organizowanych takich małych spotkań z blogerkami. Jestem zachwycona Twoją stylizacją jest cudowna! Bluzeczka skradła mi serce !
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw, najważniejsze, że nie jest przekombinowany :) Pierwszy raz widzę taką bluzeczkę, a raczej zrobioną z takiego materiału :) Kolor ma zabójczy :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna stylizacja!! Baskinka przepiękna.
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zestaw <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś śliczna! Wow :) Następnym razem też będę na spotkaniu, więc się poznamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twój zestaw a szczególnie torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :) Szczególnie bluzeczka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz, świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna torebka, jest mega.

    Nasza najwieksza gadula na zlocie haha bylo super i mam nadzieje, ze do zobaczenia niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja! :)
    Piękna bluzka, torebka i makijaż :*
    Pozdrawiam :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Również narzekam na pogodę hah ;D
    Pięknie wyglądasz :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny makijaż. Wygląda rewelacyjnie i wieczorowo. Co do pogody ja nie narzekam... Chyba nie lubię upałów. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz! a makijaż - genialny :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super fotki. Świetnie wyglądasz. Fajna bluzka.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna torebka! :)

    http://magicoflife1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Może niedługo pogoda się poprawi :)
    Śliczna stylizacja.

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super stylóweczka, buty <3. zachwyciłaś mnie pięknymi włosami, zapraszam w odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia, świetna stylizacja :). Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne buty :>

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nice bag
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/07/upfront-company.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna ta bluzeczka! :)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny outfit, wszystko razem ładnie współgra :*
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie wyglądasz i cudowny makijaż! :):*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)