środa, 29 lipca 2015

43. neon yellow, change, new hair

Cześć Kochani:)
Chyba w życiu każdego potrzebne są jakieś zmiany. U jednych większe, u innych mniejsze.
Taki moment nastąpił właśnie u mnie, ale nie będę tłumaczyć dlaczego.
Postanowiłam zmienić prawie wszystko, od złych przyzwyczajeń poprzez charakter,
otoczenie, aż po swój wygląd i kilka innych rzeczy. Czy to dobrze? 
Ja myślę, że tak, człowiek uczy się całe życie, i na dodatek na błędach i wpadkach.
Zawsze powtarzam, że jeśli coś jest źle, to tylko po to by mogło być lepiej. 
Wracam do świata żywych, czas spojrzeć na siebie i swoje szczęście, a nie
ciągle na innych. Głowa do góry i krok do przodu, a potem już z górki :)
Jak zauważycie, zmieniłam kolor włosów, nie całkiem bo zażyczyłam sobie ombre,
za które bardzo pięknie dziękuję Salonom Stylu a w szczególności Kubie, który 
sprawił że moje włosy są tak piękne.

Lato, jak to polskie lato, albo upały albo deszcz i chmury.
Nie dałam się przestraszyć, postanowiłam zachęcić słońce do powrotu :)
Neonowe kolory chyba lubi każda z nas, są tak żywe że ciężko obojętnie obok nich przejść.
Połączyłam neonową spódniczkę z neoprenu ze skórzanym crop topem z wstawkami
z siateczki i czarnymi sandałkami. Idealne połączenie na letnie dni.
Z racji tego że crop top jest mocno zabudowany i dość ciekawy sam w sobie
odpuściłam sobie jakiekolwiek łańcuszki czy naszyjniki, wydaje mi się, że mogłabym przekombinować. Dorzuciłam tylko złotą plecioną bransoletkę.















Crop Top - Vinted.pl
Spódniczka - newdress
Buty - allegro.pl

29 komentarzy:

  1. najgorsze jest patrzenie na innych zamiast na własne szczęście, też przez to przechodziłam;)
    Pięknie wyglądasz!;)
    PS. Jeśli masz chwile czasu poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grunt, żeby zmiany wprowadzać małymi kroczkami... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy element stylizacji zawładnął moim sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpilki są cudowne!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka przepiękna :)
    Obserwuję :)
    azxallme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie się prezentujesz! wyglądasz wspaniale

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cute
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega zdjecia ;P
    zapraszam ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby prosta, a jakże przykuwająca wzrok stylizacja !!
    Ślicznie ci w takich kolorach :D
    Pozdrawiam cieplutko

    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny strój <3 piękna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow! Mega dobry top <3 zakochałam się ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz:) Spódniczka ma świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne włosy. Kuba się spisał :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała stylizacja! Bardzo podoba mi się Twoja spódniczka :* Lubię takie kolory :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna świetna stylizacja :) Śliczna spódniczka, buty cudo <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz :)

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna stylizacja :)
    jestem od niedawna, może wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, bardzo mi sie podoba. Buty i spódniczka rewelacyjne :)

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. z pazurem ! bardzo ładnie !
    zapraszam do mnie hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ale czadowy top! świetny jest:) piękna stylizacja!:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna spódniczka. Świetny blog :)
    Zapraszam do siebie: sweethings-and-more.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna stylizacja *.* Ten neonowy kolorek dodaje efektu :) top jest po prostu boski,chętnie sama bym go założyła. Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.
    Beijos!!!
    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  26. Top masz świetny! Faktycznie do takiego fasonu i materiału dodatki są zbędne. Dla mnie idealnie! :)
    zapraszam też do mnie: http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. głowa do góry i będzie dobrze :-) śliczne włosy i piękna kiecka!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)