wtorek, 4 sierpnia 2015

44. bordo i beż, coś w tym wszystkim jest..

Cześć Kochani :)
Jak mijają wam upalne dni? Nad wodą czy wolicie chłodzić się w domu?
Pogoda piękna, w końcu typowo letnia.
Ostatnio dostałam wiadomość na temat mojej urody, a raczej jej mankamentów ;)
Tak, jestem niska, mam 160 cm. i mam krótkie nogi, do tego budowa mojego 
ciała jest taka a nie inna i nigdy nie udało mi się schudnąć z łydek czy kostek.
Mimo iż ćwiczę regularnie ;) Do czego dążę ? Do tego, że ja o tym wiem,
ale staram się z tego powodu nie chować, akceptuje to.
Nie jestem idealna i nigdy nie będę, mam tego świadomość, nie wszystkim 
się muszę podobać. Moim zdaniem każdy jest piękny na swój sposób, i nie musi 
wyglądać jak modelka Victoria's Secret. Więc trochę wiary w siebie, trochę pewności,
a gwarantuję że wszystko będzie tak jak ma być. Ja jestem bardzo samokrytyczna,
wiem że to nie do końca dobrze i staram się to zmienić.
Podsumowując, mam krótkie i grube nóżki, i jestem niska, ale małe też jest piękne ;)

Wróćmy do tego co mam na sobie, jest wręcz bardzo gorąco, więc wybieramy
spódniczki lub spodenki. Ja wybrałam spódniczkę, asymetryczną w kolorze
bordowym, z cienkiego materiału, dość przewiewna. Góra, to gorset
z dość twardego i sztywnego materiału, zapinany na zamek z przodu. 
Beż i bordo to kolory które bardzo lubię ze sobą łączyć. Na niektórych zdjęciach niestety
widać jak przy linii bioder materiał gorsetu odznacza się od cienkiej dzianiny spódniczki.
Białe asymetryczne szpilki, czaiłam się na nie od dawna i w końcu są w mojej szafie.
Zauważyłam jednak, że brakuje mi mniejszych torebek, mam same duże, chyba 
czas by w nie zainwestować ;) 
Miłego wieczoru i pozostawiam was ze zdjęciami.








Gorset - asos
Spódniczka - newdress.com
Szpilki - elilu.pl

26 komentarzy:

  1. Świetne szpilki!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieziemskie masz nogi a inni mówią głupoty. Właśnie dziś napisałam post o akceptacji własnego ciała. Zapraszam do poczytania :)

    http://www.whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Połaczenie bordowego z beżem - całkiem fajny pomysł. Spódniczka jest bardzo ciekawa ;) A co do Twoich nóg, to są bardzo ładne... i wcale nie wyglądasz na 160cm wzrostu ;) ludzie za bardzo 'przejmują się' innymi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie włosy masz zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne szpilki, ombre cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak cudownie wyglądasz! :*
    dusiiiak.blogspot com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jesteś piękna. Najważniejsze to zaakceptować siebie i to jak się wygląda. www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się kolory bardzo, a najbardziej bordowy :) Obserwuję :)
    Zajrzysz ? http://littlecherry99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka jest świetna, piękny ma kolor :)

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne połączenie kolorów! Jestem mega pod wrażeniem :O

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica ! Poza tym nie masz się czym przejmować, ponieważ wyglądasz rewelacyjnie. A grunt to akceptacja siebie ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy na nowy post http://fanaberieoutlet.blogspot.com/2015/08/moda-na-selfie-co-sie-za-nia-kryje.html :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz, śliczna kiecka, nie poznałam Cię! :)
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale laska. Super w tym wyglądasz. Przyczepiłabym się tylko do koloru szminki. Uważam, że taki ciemny odcień trochę Cię postarza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :3 Wyglądasz jak księżniczka :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, amazing outfit !

    Follow me on GFC, I always follow back.

    WWW.HEKYMA.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. jej, wyglądasz seksownie i pięknie. cudowna stylizacja, włosy, figura :)
    Zapraszam na nowy post ✿♡na queenxfangle.blogspot.com♡✿

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam nie zauważam, aby coś było nie tak z Twoimi nogami ;) ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co z tego, że jesteś niska, skoro i tak jesteś piękną kobietą? Masz piękną twarz, cudne włosy i piękne piersi, a do tego kobiece biodra :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja mam 150cm wzrostu i mam jeszcze krótsze nogi, każdy kilogram dodatkowy robi ze mnie beczkę. nie jest łatwo, uwierz, że dla mnie 160cm to jest dużo, tyle mogę mieć w szpilkach, a ty 170, więc nie jest tak źle. masz ładną twarz i jesteś zbudowana proporcjonalnie, nie myśl o wzroście, ja przestałam to robić już dawno, bycie małą się przydaje w bardzo wielu sytuacjach, zwłaszcza w pracy :D piękna sukienka ;) świetnie wychodzisz na zdjęciach, wyglądasz na nich na pewną siebie, chciałabym tak umieć pozować. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)