niedziela, 9 sierpnia 2015

45. sukienka w muffinki

Cześć Kochani :)
Ciepło, bardzo ciepło, gorąco, idealne lato.
Sukienki, sukieneczki, spódniczki i spodenki, wszystko byle było wygodnie
i nie gorąco. Wypoczynek nad wodą wskazany, ja oczywiście z tego korzystam.
Cieszę się słońcem i opalenizną, jak to mówię w końcu nabrałam koloru.
Mam bardzo jasną karnację więc przy wszystkich zawsze wyglądam najbladziej,
ale już powoli dorównuję :) Mam nadzieję, że i wy wypoczywacie w te upały nad wodą.
Post pojawia się dopiero dzisiaj, bo przy 39 stopniach po prostu się topiłam,
dzisiaj temperatura odpuściła nie jest już tak duszno i można było wyjść na zdjęcia.
Dzisiaj więc sukienka, z cienkiego materiału, z dość ciekawym wzorem, w muffinki.
Sukienka jest bez ramiączek, ale dobrze trzyma się na biuście, oprócz tego ma 
kieszonki po bokach, odcinana w pasie. Dobrałam do niej białe asymetryczne szpilki
i delikatne bransoletki na rękę, stwierdziłam że naszyjnik jest tu zbędny.
Jak wam się podoba ? 











Sukienka - sh
Buty - elilu.pl

33 komentarze:

  1. wow. awesome style, stunning pictures.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Ty muffinko super wyglądasz! I nawet opalona jestes woow😨 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze sukienki, piękna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega blog. Moge zjeść te mufinki ;)
    Obserwuje zapraszam do mnie ;)
    Wszyscy mile widziani ;>
    Myśle że zostawisz u mnie po sobie jakiś ślad ;)
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza sukienka, bardzo dziewczęca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne buty, śliczna sukienka. wyglądasz jak zawsze olśniewająco! :)
    pozdrawiam gorąco,
    ordinaryarsonist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudownie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz kochana! piękna sukienka. oddaj mi ją ;)
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ta sukienka, taka pomysłowa :)

    obserwuję;))
    xiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest urocza:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka ...jest taka inna. Pierwszy raz widzę taki wzór.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna jest ta sukienka :)
    Ja w tym roku niestety słabo korzystam z lata ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna sukienka, buty równie rewelacyjne !:*

    OdpowiedzUsuń
  14. cała stylizacja jest cudowna, największy zachwyt wywołuje sukienka w przecudowne babeczki!!! <3 Obserwuję Cię kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) Świetny blog ;) Mam do Cb taka małą prośbe chciałabym nagrac Q&A na swoim blogu ale potzrebuje kilka pytań :) Jeśli masz chwilke to zapraszam Cię na http://takadziwnaja.blogspot.com Z góry dziękuje i całuje :* Pozdrawiam Edyta <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka :)
    u mnie wczoraj temperatura odpuściła a dziś na nowo upalnie ;/
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, bardzo ładna sukienka :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna stylizacja, zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna sukienka ! Ślicznie w niej wyglądasz, przesłodko :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jej ! Ja słodka ta sukienka. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz pieknie! :*

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. łaaa, takiej sukienki to jeszcze nie widziałam! świetna!:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodka sukienka :) Bardzo dziewczęca:)
    Zapraszam :) Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna ta sukienka i podoba mi się dołączenie do niej białych szpilek :)
    Uroczo wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)