czwartek, 13 sierpnia 2015

46. lace jumpsuit

Cześć Kochani :)
Jak nastawienia przed weekendem ? 
Ja właśnie zdałam sobie sprawę, że kiedy w sobotę wszyscy będą słodko spać 
do 10 ja będę musiała wstać o 4 do pracy ;) 

Nigdy nie myślałam, że tak bardzo pokocham kombinezony, nie byłam do nich
przekonana i wydawało mi się, że zupełnie do mnie nie pasują.
Kiedy jednak założyłam ten, wiedziałam już, że bez niego nie wyjdę. 
Są świetne na lato, nie tylko ze względu na to że są krótkie i przewiewne,
ale też dlatego że są jednoczęściowe i mega wygodne.
Mogą być eleganckie albo zupełnie luźne, zagoszczą w mojej szafie na pewno na długo.
Mój jest wykonany z koronki, ale takie która wygląda jakby była robiona na drutach.
Ma piękny wzór w zygzaki, kolory to oczywiście biel i szarość, brokatowy niebieski i czerń.
Jest bardzo przewiewny, ramiączka są regulowane, wiązane z tyłu, w talii posiada
gumkę dzięki czemu tak pięknie się układa. Dobrałam do niego także koronkowe białe sandałki
na słupku i wyraźny naszyjnik, a na rękę kilka delikatnych bransoletek.

A wy macie już jakiś kombinezon w swojej szafie ? :)










Kombinezon - ?
Sandałki - H&M

25 komentarzy:

  1. Z kolejnymi wpisami coraz lepiej Ci idzie ze stylizacjami i z notkami 😀super wygladasz opalona i szczuplejsze nozki cos masz LALA 😘😘😘😘😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    You are rolling a wonderful giveaway on my blog. We will participate?
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie jestem zbyt wymiarowa na kombinezony - przymierzałam ich całą masę i z każdym coś było nie tak :( Za to od kilku lat ubóstwiam maxi sukienki, taka mała rekompensata tych kombinezonów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie;) świetny kombinezon:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym nie wychodziła z takiego kombinezony:) Pozdrwaiam xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega nogi ;>
    Zapraszam do mnie ; flarri.blogspot.com
    Gdzie pracujesz?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie w nim wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezony są świetnym rozwiązaniem podczas lata. Wygodna i luz to najważniejsze aspekty :)
    Ten prezentuje się bardzo na plus!

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wzór kombinezonu ;) ponadto super sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie leży na tobie ten kombinezon :)


    Mój ostatni wpis na blogu: Stylowa bateria wannowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kombinezon. Fajny wzór. Nestety bardzo wymagający krój i długość. Trzeba mieć taką figurę jak Twoja, żeby wyglądać w tym dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kombinezon :)
    Świetne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kombinezon :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ty jesteś śliczna!!!:)
    świetny kombinezon i stylizacje,z chęcią obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz! <3


    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buty! *.*
    Kombinezon też fajniutki, ale chyba troszkę skraca :/
    Obserwuję! :)

    Zapraszam na bloga: www.yourinspiration77.blogspot.com

    Na tym blogu nie będę ograniczała się do jednej tematyki. Znajdziecie tu wiele recenzji filmów oraz książek. Nie zabraknie u mnie także świata mody i urody. Poznacie metody skutecznej nauki języków obcych. A to jeszcze nie koniec... Każdy post będzie zasilany dawką inspiracji oraz dobrej jakości zdjęciami...

    Pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam czarny, z długimi nogawkami. Żałuję, że nie kupiłam też czegoś w stylu podobnym do Twojego, ale w następnym roku na pewno nadrobię! Ten jest świetny, na pierwszy rzut oka wyglądasz jak w sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja :)
    Obserwuję i zapraszam: lifeforbeautymoments.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)