niedziela, 11 października 2015

54. jeans, ramoneska & timberki

Cześć Kochani :) 
Jak wasze samopoczucia? Jesień daje się wam we znaki ?
Krajobraz za oknem przepiękny, wszystkie odcienie żółci, pomarańczy i czerwieni
pomalowały nam drzewa. Uwielbiam ten czas w roku kiedy jest tak kolorowo,
szczególnie kiedy dzień jest słoneczny. Wstając rano byłam pewna, że na dworze
jest cieplutko, jednak kiedy już wyszłam z domu okazało się zupełnie inaczej,
strasznie silny i zimny wiatr mało nie urywający głowy.
Chyba był to ostatni dzień na ramoneski, bynajmniej jak dla mnie.
Dlatego też dzisiaj ostatni (chyba) raz ubrałam ramoneskę, dość długo szukałam tej 
jedynej, która będzie na mnie pasowała w każdym aspekcie, zazwyczaj rękawy
były we wszystkich za długie. Jeansy i timberki na obcasie to połączenie,
które chyba mi się nigdy nie znudzi, dodałam do tego białą koszulę 
i złoty naszyjnik w kształcie gałązek. Ciężko było robić zdjęcia
przy takim wietrze włosy co chwile leciały mi na twarz lub plątały się w okulary.
A co u mnie ? Chyba widać wszystko na zdjęciach :)










Ramoneska - ? 
Jeansy - Pimkie
Koszula - ? 
Buty - butik 
Torebka - Allegro

22 komentarze:

  1. Już małymi kroczkami przychodzi zima ;/
    Super stylizacja!
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiamy cieplutko kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko, ale codziennie :)
    /meaisnolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, włoski tak jak by ci ciut zjaśniały <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, ale buty wygrywają wszystko <3

    http://nails4babes.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramoneska piękna, ale rzeczywiście w tym tygodniu ma się bardzo oziębić. Super buty! Wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz po prostu suuuper. Piękna kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wyglądasz wspaniale! piękna kurtka

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie pozytywne zdjęcia :) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie wyglądasz! Te buty są cudowne *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne byty ! Śtylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i bardzo ładny zestaw ;)

    maddiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kopertówka idealna :) Ramoneska zresztą też :)

    Bierzemy udział w konkursie, miło by było jakbyś na nas zagłosowała! :) Więcej informacji na blogu :)) IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze post bezbłędny i bardzo przyjemnie się go czyta :) + jesteś prześliczna <3
    w wolnej chwili zapraszam: http://upwhatnext.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! :) zapraszam do mnie na pierwszy wpis http://zeyliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz piękny wygląd bloga i potrafisz zainteresować czytelnika ;*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie ;* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcie i fantastyczna stylizacja :3
    PS. Ja z siostra prowadzę modowo-kulinarno-przemyśleniowego bloga:) serdecznie na niego zapraszamy i zachęcamy do dołączenia do witryny obserwatorzy...u nas to dopiero początek :)
    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. buty masz rewelacja, szkoda, że nie umiem w takich chodzić :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)