niedziela, 27 grudnia 2015

58. whitely

Cześć Kochani :) Święta, święta i po świętach.. Czy tylko mi się wydaje czy faktycznie święta bez śniegu tracą swoją magię ? Mamy grudzień, a w sumie nic na to nie wskazuje, no może tylko tyle, że dzień jest krótszy, dodatnie temperatury nie zapowiadają ani opadów śniegu ani mrozu. Uwielbiam śnieg i marzy mi się już zimowa sesja, ale chyba będę musiała jeszcze poczekać.

Wiem, wiem kolejna blogerka pokazuje znów tę kurtkę, aż do znudzenia, widzę ją na każdym kroku w mieście, pełno dziewczyn w nich chodzi, ale zazwyczaj są koloru limonkowego, różowego lub szarego, a moja jest biała. Myślę, że to czyni ją bardziej ciekawą. Futerko przy kapturze jest sztuczne, nie kupiłabym jej gdyby było prawdziwe, nie znoszę prawdziwych futer, ponieważ bardzo kocham zwierzaki, i nie mogę sobie wyobrazić jakim człowiekiem trzeba być żeby zabijać te słodkie zwierzątka dla kawałka futra.. Tak, jestem za tym aby zakazać hodowli zwierząt na futra! Kozaczki za kolano to kolejny hit tej jesieni/zimy moje są w kolorze ciemnej szarości, na zdjęciach wyszedł zupełnie inny kolor niż w rzeczywistości. Spodnie z wysokim stanem już dawno znalazły miejsce w mojej szafie, tak samo jak body, które po prostu uwielbiam, te są ozdobione złotym łańcuszkiem, również hit w ostatnim czasie.











Kurtka - allegro
Body - selfieroom.pl
Spodnie - Bershka
Buty - brilu.pl
Torebka - primark

Chciałam wam jeszcze pokazać co znalazłam pod choinką :) A co wam przyniósł gwiazdor ?
 Paletka korektorów, cień połyskujący złotymi drobinkami i cienie do brwi.
 Srebrna bransoletka ze znakiem nieskończoności,

i mega ciepły szlafrok z kapturem.

21 komentarzy:

  1. Wyglądasz pięknie, super podkreśliłaś talię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne paznokcie <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne pazurki *.* Kurtka jest świetna ;)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paznokcie :)
    Kurtka niestety nie dla mnie, bo bym powiększyła nią się :/
    Opatuliłabym się tym szlafrokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look:) podoba mi się Twoja kurteczka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze, że w tym roku okres Świąteczny minął mi jak jeden dzień, nie czułam magii.. Masz rację śniegu nie ma 15 stopni na plusie - takie Święta to nie Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne buty, chociaż odnoszę takie wrażenie (może to tylko taki chochlik wizualny), że takie buty trochę skracają Ci nogi.

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja, świetnie wyglądasz w tych kozaczkach! masz przepiękne włosy <3
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz , super rzeczy dostałas pod choinkę ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kurteczka, cieszę się, że nie jest z prawdziwego futra!
    Świetne prezenty, super kosmetyki :D
    Ja dostałam pieniążki, ponieważ zbieram na aparat :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


  11. Obserwuję :)

    I wolnej chwili zapraszam do siebie na bloga :)

    http://evikomentuje.blogspot.com

    Serdecznie pozdrawiam i życze szczęśliwego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza stylizacja, piękny zestaw, zapraszam do siebie :) i życzę szczęśliwego nowego roku http://lookcookday.blogspot.com/ pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny wpis :)
    czekam na więcej :*
    zapraszam na mojego bloga http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com
    obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjna jest ta kurtka ! ;)
    zapraszam do mnie bleshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalenie podobają mi się Twoje paznokcie :D A o tych korektorach z Kobo słyszałam wiele dobrego.
    Ja dostałam czarną sukienkę z kołnierzykiem i trochę pieniędzy, bo zbierałam na nowy obiektyw do aparatu :)
    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome look!! Love the otk boots!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  17. The jacket looks beautiful on you,love your photos and blog.
    Kobo looks like a great makeup brand,want to try them out.
    I follow you xx

    http://zeberry.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)