poniedziałek, 18 stycznia 2016

60. red wine parka

Połowa stycznia za nami, a ja dopiero dziś mogłabym powiedzieć, że atmosfera jest iście świąteczna. Pogoda zaskoczyła wszystkich a przede wszystkim drogowców, spadło mnóstwo śniegu w dość krótkim czasie. Okolica wygląda pięknie, te sosny poubierane w białe sukieneczki, za które bardzo lubię zimę. Chociaż czasy się zmieniają i niestety śniegu z roku na rok co raz to mniej, to mam nadzieje, że ten poleży troszkę dłużej niż ostatnio.
Nowy rok to czas przemyśleń i refleksji, również i mi się kilka nasunęło. Najbardziej jednak ta o szacunku, halo ludzie szanujmy siebie i swój czas. Nie wiem, czy tylko ja uważam, że ludzie się nie szanują czy tylko mi się wydaje. Co raz częściej widzę jego brak, nawet na ulicy u nieznajomych, a przecież każdy z nas czuje się źle kiedy ktoś inny go nie szanuje. Pamiętajmy, każdy z nas chce być szanowany, więc i my szanujmy innych bez względu na to kim jest i czy ma takie samo zdanie jak my czy nie.
Bordo czy kolor wina, jak kto woli, uwielbiam go. Jest stonowany i nietuzinkowy. Większość
z nas na zimę wybiera kurtki w ciemnych kolorach, mam na myśli czerń, brązy, granaty
i butelkowe zielenie. Parka bordo z białym futerkiem tak mi się spodobała, że stwierdziłam że muszę ją mieć. Miodowe trapery już dawno były hitem i nadal są, aczkolwiek zastanawiam się jeszcze nad białymi. Mega cieplutki włochaty sweterek w sam raz na chłodne dni.










Parka - SheIn
Sweterek - klik
Buty - allegro.pl


32 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz, klik - 3,64$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta parka :) zdjęcia cudne :) linki poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz:) śliczną masz parke:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia! Kurtka jest sliczna. I ten piesio <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey it would be great to follow each others blogs and support each other. let me know when you do and i'll return.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie zgrane kolorystycznie, zazdroszczę widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna czerwona kurtka. Rzuca się w oczy na tle zimowej aury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kurtka, pasują Ci takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie w niej wyglądasz i kolor tej parki ogromnie mi się podoba :) Sweterek również wydaje się być cieplutki i miły w dotyku ;)

    Obserwuję i kliknęłam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka świetna kurtka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz , świetna kurtka , piękny piesek <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Parka jest przepiękna! Ostatnio widziałam tę kurtkę u jednej dziewczyny - na żywo prezentuje się również rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie wyglądasz i ta kurtka ;)
    Zapraszam do mnie--> http://wchmurach12.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz, świetny pies :) a parka jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, parka jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna jest ta parka, od dawna rozglądam się za takim kolorem, chociaż kusi mnie również pudrowy róż ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka boskaa <33
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Zdjęcia świetnee
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna kurteczka i uroczy psisko ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie wyglądasz! Kolory świetnie do Ciebie dopasowane, a piesek przesłodki ♥
    Zapraszam do komentowania i obserwacji | Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz. Super zestaw dobrałaś :)
    Kurteczką super, kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna parka , ma fajny kolor ;)

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny zestaw, genialnie dobrane :) lubię taką kolorystykę, będę tu zaglądać :)

    zapraszam do siebie http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. parka świetna! i piesek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja :) Parka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki śliczny piesek,i świetny kolor kurtki,u mnie też na pewno znajdziesz coś dla siebie http://czarymery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta kurtka jest cudna! Widzę, że piesek również udzielał się przy robieniu zdjęć ;)
    Obserwuję i gorąco pozdrawiam
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam już te kurtki w różnych wariantach kolorystycznych i ten mi się chyba najbardziej podoba. Dodaje do obserwowanych, fajny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  28. looking great ! love the photos :)

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna kurteczka i sweterek *.*
    Zapraszam do mnie: http://fashionronni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)