czwartek, 19 maja 2016

burgundy

Cześć kochani :) Co u was ? Mam nadzieję, że wszystko w jak najlepszym porządku.
Nigdy nie sądziłam, że będę miała to co bym chciała, wiadomo nie wszystko. Uparte dążenie do wyznaczonych sobie celów zawsze daje jakieś rezultaty, czasem mniejsze czasem większe, ale jakieś są. Nie powinno się rezygnować z marzeń, tylko je spełniać! Choć droga długa i kręta, to na końcu jest Twoje szczęście. I jeśli myślisz, że nie dasz rady, to robisz błąd, uwierz w siebie, możesz wszystko jeśli tylko CHCESZ. Ważne, żeby był obok przyjaciel. Ja swoją przyjaciółkę zawsze mam obok, chociaż się wyzywamy to i tak zawsze wspieramy. Przykład, poprosiła żebym zapisała się z nią na siłownie i pomogła schudnąć, żebym była jej motywacją, nie wie tylko że ona też jest nią dla mnie, cieszę się, że mogę jej pomóc i to właśnie jest mój motor napędowy, który pcha mnie do przodu. Czy mam już wszystko co bym chciała ? Nie. Mam wszystko czego potrzebuje, żeby być szczęśliwa. Przyjaciół, dom, rodzinę i psa. Nie każdy dzień może być dobry, ale w każdym dniu jest coś dobrego. Tego się trzymaj ! Wszystko zależy tylko i wyłącznie od Ciebie !








Sweterek - Primark
Koszulka - KIK
Spodnie - Bershka
Buty - allegro
Torebka - Michael Kors

20 komentarzy:

  1. Cudowny look, stylowo i wygodnie.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis i stylizacja :)
    Piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna torebka i świetnie wyglądają spodnie z tymi rozcięciami ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądry post. Tez wierze w to, ze jeśli czegoś chcemy to osiągniemy swój cel. Ważna jest wytrwałość i upartość.

    Swietnie wygladasz! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia , cudna stylizacja <3
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No takie zestawy lubię najbardziej.
    Kobieco i z pazurkiem.
    Spodnie mają cudny kolor.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam spodnie w podobnym kolorze i uwielbiam je ;) Świetne połączenie ;) przepięknie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz <3 świetne spodnie i buty <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj :* na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne spodnie, uwielbiam ten kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kolor burgundowy :) Idealne połączenie <3 Spełnienie marzeń nawet tych najmniejszych sprawia dużą przyjemność :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ślicznie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze trzeba dążyć do spełnienia swoich marzeń! :-) śliczny kolor spodni!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja, odjazdowe spodnie w rewelacyjnym kolorze. Wyglądasz zjawiskowo! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio trochę kłócę się ze swoją przyjaciółką, bo chcę dla niej jak najlepiej, bo wplątała się w problemy. Ale nie wyobrażam sobie życia bez niej!
    Świetne spodnie :)
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kolor bordowy!
    Śliczna stylizacja :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne buciki :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)