wtorek, 28 czerwca 2016

beige & lace

Hej kochani :) Jak zaczęły się wam wakacje ? Upał daje się we znaki ? Pierwsze opalanie było ?
Ja pierwsze opalanie mam już za sobą, z niecierpliwością czekam na kolejne słoneczne dni, kiedy będę mogła spokojnie poleżeć gdzieś na plaży. Lato to czas zabawy, imprez, ale nie zapominajmy o naszych codziennych zajęciach jak np. siłownia. Pilnujmy się dziewczyny jeśli chcemy być zawsze fit i wyglądać tak jak nam się podoba. Nie bez powodu mówi się, że jesteś tym co jesz, a więc korzystaj z dobrodziejstw lata i jedz mnóstwo warzyw i owoców. W zdrowym ciele zdrowy duch :)

Jak dla mnie biel to kolor lata, połączyłam ją z beżem i cała stylizacja wygląda bardzo świeżo.
Spodnie z wysokim stanem to ulubiona część mojej garderoby, do tego z dziurami na kolanach, koronka stała się ostatnio bardzo modna szczególnie ta w stylu boho. W mojej stylizacji występuje na topie i na sandałkowych litach, które są mega wygodne.





Top - Cotton On 
Spodnie - ?
Lity - H&M

24 komentarze:

  1. Jaki śliczny zestaw! Pięknie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny top i buty :-) ja pierwsze opalanie mam za sobą ale nic mnie nie wzięło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam upały więc jestem zachwycona! :D Śliczne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz genialnie! Świetne spodnie. Też bym takie chciała, ale niestety nie mogę znaleźć z odpowiednią długością, na moje długaśnie nogi.
    Pozdrawiam!
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw idealny dla mnie, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja.
    http://pisarkoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja, taka wakacyjna! Bardzo ładne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny zestaw. Koszulka jest piękna. Też uwielbiam biel.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny styl. wyglądasz pięknie i rewelacyjne buty na wysokich obcasach. Za tą stylizację DUŻY PLUS. Udostępnie twoj outfit na moim blogu. Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie :) Wszystko mi się spodobało i top i spodnie i lity <3

    Pozdrawiam :* , BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety u mnie wakacje nie mijają ciekawie, ciągle pada. Słonecznych fit wakacji Tobie życzę! Piękna stylizacja, buty cudowne!

    Zapraszam do mnie :)

    http://xcysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. You are gorgeous! Love those pants and top together.

    Just found your blog and I'm glad I did. I really like your style! I'm following you now on GFC.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje wakacje zaczęły się opalaniem, a teraz choruję :( Pociesza mnie tylko to, że na dworze pada :) Ale mam przynajmniej co robić w domu ;)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe buty ;)
    jagglam.blogspot.com - Zapraszam do komentowania i obserwowania;) odwdzięcze się tym samym ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Absolutly amazing autfit! You looks so nice :) I like your blog. Would you like to follow each other? If yes let me know. andreanalens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny top :) obserwuję, zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś śliczna, bardzo ładna stylizacja :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo śliczna :)
    Serdecznie zapraszam, dopiero zaczynam :)
    http://aleksandrablackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)