poniedziałek, 29 sierpnia 2016

summer time

Summer Time a raczej już jego koniec, a bynajmniej koniec mojego urlopu i z jednej strony się cieszę, wrócę do 12 godzinnego trybu pracy, do systematycznego chodzenia na siłownie i kliku innych rzeczy. Będę miała czas aby częściej wstawiać posty na bloga, same plusy :) (bynajmniej dla mnie). Dzisiaj mam dla was letnią propozycję z ażurowej bluzeczki opadającej na ramiona i stroju kąpielowego. Wiem, że koniec sierpnia a ja dopiero wrzucam taki post, ale wcześniej pogoda mi nie pozwalała. Odnośnie zdjęć, chciałam żeby miały klimat i chyba się udało. Miłego wieczoru :)













Bluzka - KLIK
Spodenki - Zara
Strój - KLIK
Mata - KLIK

21 komentarzy:

  1. OO a gdzie pracujesz jeśli można wiedzieć? Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a lovely summer body and bikini
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2016/08/teal-and-white.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzka i w ogóle zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta mata jest świetna :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimat zdjęć jest :) Bardzo podoba mi się twoja bluzeczka :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. z tym pareo wyglądasz jak milion dolców ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne zdjęcia! Myślałam, że to kimono, a to mata :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, a bluzeczka jest boska :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz, piękne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wyglądasz z grzywką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Grzywka Ci pasuje!! super :-)

    pozdrawiam
    Stylpasja

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia, śliczna bluzeczka :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna bluzka i zdjęcia ogólnie także ;)
    MÓJ BLOG-KLIK <---Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie zdjęcia mają klimat :) Wyszły pięknie! Przepiękna bluzeczka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urzekła nas Twoja bluzka, lubimy takie nietuzinkowe rzeczy :)
    My dopiero zaczynamy nasza przygodę z blogowaniem, zapraszamy do odwiedzenia naszego bloga :) ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)