piątek, 30 września 2016

khaki jacket

Hej kochani, szybko i na temat, wszyscy zachwycają się teraz bomberkami i co drugi człowiek w nich chodzi, sama również mam jedną, ale oprócz bomberek wybijają się też oversizowe parki z naszywkami, takie jak w latach 70-80. Pamiętacie jenasowe katany z szerokimi rękawami? Moja kurtka jest właśnie w takim stylu, ma sznureczki w talii i na dole co pozwala dopasować ją do naszej sylwetki, i te świetne naszywki. Dziś przy robieniu zdjęć, przechodziły 2 dziewczyny i jedna z nich powiedziała do drugiej "fajna kurtka", więc nie tylko mi się spodobała. ;) Zamówiłam ją na sammydress.com za ok. 27.00 $ ma bardzo fajny gruby materiał.










Kurtka - Sammydress.comKLIK
Spodnie - Bershka
Body - ? 
Botki - Vices

34 komentarze:

  1. Mega zdjęcia. Szczęke zbieram z ziemi ;) Super!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, kurtka fantastyczna!
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądaz! Od dłuższego czasu poluję na taką kurtkę :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. chodzi za mną taka kurtka khaki z nadrukami :) super ci w niej www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cudowna kurtka!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta kurtka, sama bym taką chciała. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz cudowna kurteczkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaaaaaaa, świetna ta kurteczka! :) Super look!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wygladasz , fajne miejsce na zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna stylizacja, uwielbiam takie kurtki!
    Ja zapraszam na nową odsłonę bloga, czyli przeniesienie na stronę!
    https://mikrouszkodzeniaa.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

  11. Podoba nam się!
    Z miłą chęcią dodajemy Twój blog do obserwowanych :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna ta kurtka :)
    obserwuję i zapraszam
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentuje się ciekawie ta kurtka :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz :D
    Bardzo ładna stylizacja :)
    Uwielbiam takie kurtki Khaki :*

    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D


    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna kurtka! :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i bransoletka)? Byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/classic-black-white.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, bardzo ładna kurtka :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te naszywki nadają kurtce charakteru ;) Bardzo mi się podoba!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie również się podoba, naprawdę świetna ta kurtka! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    likeaskyskyscraper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna kurtka! Uwielbiam ten kolor
    https://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała kurtka! Zapraszam do mnie
    http://sylviiastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your blog, I still long and the truth that inspires me a lot, it's super youthful and fresh,
    Your looks are great, and I always love the details that you consider, if not seen'm a big fan! LOL
    I'm also starting a blog so if you do not mind I'll leave here, we can all help in our projects;)
    A great big kiss.

    katzspirationblog

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)