wtorek, 25 października 2016

cold shoulder

Hej kochani :) Mam dzisiaj dla was jesienny post. Futrzane kamizelki były już modne kilka sezonów temu ale wciąż się trzymają. Wracają na półki sieciówek. Dla mnie są ekstra, można je nosić na sweter lub bluzkę kiedy nie jest jeszcze bardzo zimno, albo na ramoneskę na chłodniejsze dni. Jednym z ostatnich trendów który bardzo widać są gołe ramiona czyli "cold shoulder", i mamy mnóstwo rzeczy do wyboru, swetry, bluzki, koszule, koszulki itd.
Chciałbym podziękować za piękne zdjęcia Beatce i Andrzejowi, para z pasją, efekty ich pracy zobaczycie poniżej :)









Bluzka - klik 
Kamizelka - H&M
Spodnie - ?
Botki - tu

24 komentarze:

  1. Świetna stylizacja i rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Typowo jesienny zestaw. Ślicznie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja, idealna na jesień! Mega podobają mi się takie futerka! ❤
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym sie w takim secie niestety nie wygrzała ale kamizelka boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam bluzki z wyciętymi ramionami ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia *.*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za kamizelkami, ale na Tobe świetnie sie prezentuje. I podoba mi się jak skompletowałaś stylizacje, a zdjęcia faktycznie wyszły fantastycznie :) Oby więcej efektów tej kolaboracji.
    Pozdrawiam,

    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kamizelka, mogłabym taką mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. MeeeeegaQ! Ładna dziewczyna z Ciebie!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny plener i zdjęcia, zachwycam się botkami <3
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie piękne zdjęcia ! i te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz :D Piękna stylizacja :)
    Bardzo fajna kamizelka, idealna na jesienne dni :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja, świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żeby takie kamizelki nosić trzeba umieć łączyć, a w Twoim wypadku wyszła świetna kompozycja. Jesteś bardzo ładna. Obserwuję. Zdjęcia są naprawdę ładne gratuluję fotografom jak i modelce ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Ja sama posiadam futrzaną kamizelkę i muszę przyznać, że jest super na jesienną porę :D

    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta kamizelka jest świetna! A zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi również bardzo podoba się ta kamizelka- co prawda do pracy nie zestawiłabym jej z taką bluzeczką ani ze spodniami, ale do białej koszulowej bluzki- super! :)

    Zapraszam do mnie- zaobserwuj, a odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  19. You look amazing! Love the furry vest ;)

    http://pixiethe90s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, kobiece zdjęcia i świetna sceneria :) Też mam w szafie futrzaną kamizelkę i faktycznie jest niezastąpiona w cieplejsze jesienne dni.

    + obserwuje i zapraszam do siebie http://ewelauk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. looking damn gorgeous x

    ♥♥♥
    Follower # 364
    Following you dear, waiting for you now :)
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)