środa, 23 listopada 2016

black look

Hej hej :) Udało mi się wyskoczyć na zdjęcia w tą piękną pogodę, aż chciało się wyjść z domu, słonko, brak wiatru urywającego głowę. Musiałam to wykorzystać! Chociaż pora na ramoneski już minęła, i rację bytu znajdują ciepłe płaszcze i kurtki to w ten dzień mogłam sobie na nią pozwolić.
Totalnie czarny look przełamany koszulą w kratę przewiązaną w talii. W takim wydaniu mnie jeszcze nie widzieliście bo jakoś ciężko mi się było przekonać to tego, ale czuję się w tym świetnie i na pewno pojawi się więcej takich stylówek. Zauważyliście też pewnie, że częściej wrzucam posty, i jestem aktywniejsza w mediach. Mam nadzieję, że wam się podoba. Późno już więc dobrej nocy, buziaki :*








Ramoneska - ?
Koszula - miejscowy butik
Bluzka - TU
Lity - allegro 

Kochani, przypominam o konkursie, znajdziecie go TUTAJ
Powodzenia :) 

30 komentarzy:

  1. I love your hair! This is such a fabulous look <3

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twoja fryzura, bosko wyglądasz w takim wydaniu, sama chętnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale wyglądasz, pomagam - 16,14$ :)
    Mam nadzieję, że i ty się odwdzięczysz jak będę potrzebowała klików.

    OdpowiedzUsuń
  5. super fryzurka :-) pięknie Ci tak :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look, koszula fajnie dopełniła całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam koszule w kratę! <3
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super masz kurteczke! Zestaw na plus :D
    poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszuli w kratę mogła bym mieć cała szafę ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja :) Świetnie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz prześlicznie;) cudowny masz koczek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look :) Kurtka jest fantastyczna! :)
    Serdecznie zapraszamy do nas!
    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobną koszulę, zainspirowałas mnie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna stylizacja, posiadasz niesamowity gust.
    Fajne połączenie z obcasami.
    Udostępnie twoją stylizacje na moim blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw! Często ubieram się podobnie ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  16. zmieniłam bym lity na porwane spodnie jeansowe, ewentualnie czarne porwane, wtedy jak dla mnie byłoby genialnie
    masz śliczne wlosy! strasznie mi sie podobają :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, jak najbardziej w moim stylu:) śliczne włoski:)

    www.balaczka.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ładny wygląd bloga, zdjęcia po prostu petarda ♥
    Ja dopiero zaczynam , miło by było gdybyś wpadła na mojego bloga :)
    Ja oczywiście obserwuje i liczę na rewanż :*
    http://bebeautysuue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, takie lubię najbardziej :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealnie trafione w mój styl, też polubiłam wiązanie koszul w pasie, do tego ramoneska wygląda po prostu obłędnie! Świetny post!

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ramoneska i koszula w kratę na jesień to niezbędnik dla każdej z nas
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny zestaw! slicznie Ci w tej grzywce :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ulala, cudownie wyglądasz,
    potwierdzam słowa koleżanki wyżej - w grzywce Ci świetnie <3
    Fajny look, podoba mi się dodatnie akcentu w postaci kratki

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Botki i Twoje włosy wzięłabym od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja!! Wszystko mi się podoba:)

    http://piekno-po-mojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja ! Bardzo mi się podoba :)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)