piątek, 18 listopada 2016

bordowa sukienka

Hej kochani :)
Wielkimi krokami zbliża się weekend, i jak zwykle pojawia się problem typu "ale w co ja mam się ubrać?" albo " jeny! nie mam się w co ubrać!" a szafa pęka w szwach. Znacie to ?
Jeśli tak, to mam dla was świetną propozycję, bordowa koronkowa sukienka z rękawem 3/4 ! Jest jesień więc nie ma co szaleć z krótkim rękawkiem lub ramiączkami, 3/4 są w sam raz, nie za zimno i nie za ciepło. Sukienka jest o kroju A więc zebrana paskiem w talii układa się świetnie, bardzo lubię takie wyjścia, a szczególnie złote paski - mój znajdziecie TU. Do tego oczywiście mała torbeczka na łańcuszku i botki do kostki na szpilce i mogę iść na imprezę :) Z racji tego, że mamy okres przejściowy między zimą i jesienią a wszystkie kolorowe liście przybierają już kolor brązowy a o godzinie 15 jest już szaro i ponuro pozwoliłam sobie na zdjęcia w domu.









21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie :) Fajne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupię taki pasek? Jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, mega mi się podoba :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukieneczka. :) Masz bardzo ładną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna, ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

      Usuń
  6. Śliczna sukienka, ale jak dla mnie troszeczkę za krótka :D
    Pięknie :*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. patrysia15@o2.pl19 listopada 2016 10:55

    http://m.sammydress.com/product2688288.html

    OdpowiedzUsuń
  8. It's a very pretty dress.. that is is very pretty colour! :)

    Looking great! And I love those sky-high stiletto heeled ankle boots! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest urocza. Bardzo podoba mi się jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)