piątek, 4 listopada 2016

must have jesień/zima

Hej kochani :) Przygotowałam dzisiaj listę must have na jesień/zimę, oczywiście to nie wszystko co chciałabym wam pokazać, bo była by to długa lista ;) Wszędzie, ale to wszędzie znajdziecie parki z ogromnymi futerkami przy kapturach, są absolutnym hitem, ja też taką mam, pokaże za jakiś czas na instagramie na pewno będzie wcześniej ;) Idąc tym tropem zacznijmy może od kurtek.


Szary zdecydowanie do mnie przemawia szczególnie w połączeniu z baby blue, wygląda to obłędnie, przykład poniżej na śniegowcach. Parki parkami, ale pikowane kurtki z futerkiem są idealne na chłodniejsze i zimowe dni, pasują do eleganckich jak i mniej eleganckich butów takich jak traperki które już 2 sezon są hitem.
1. Kurtka - TU     2. Śniegowce - elilu.pl   3.Traperki - DEEZEE.PL
4. Kurtka - TU


Jesienią nie wyobrażam sobie chodzić bez szalika albo chusty, pokochałam ciepłe duże kominy.
Czapki preferuję na bardzo chłodne i zimowe dni, uwielbiam te z pomponami, najlepiej żeby były szare, kremowe, białe lub bordowe.
1. Szal - TU   2.Czapka - TU   3. Komin - TU



Swetry, muszą być ciepłe, grube i raczej w stonowanych kolorach mam na myśli bordo, zieleń khaki, beże, szarości i białe. Za czarnymi sweterkami nie przepadam. Podobają mi się te luźne oversizowe, wiązane, na jedno ramię i cardigany ze splotu warkocza.
1. Beżowy - TU    2. Khaki - TU


Płaszcz, elegancki, musi być w mojej szafie, prosty krój na 2 - 3 guziki, najlepiej przed kolano.
Do tego nie wyobrażam sobie innych butów niż botki na grubszym obcasie lub szpilce.


1. Botki - DeeZee.pl  2. Płaszczyk - TU


A co wy musicie mieć tej jesieni w swojej szafie ? 

8 komentarzy:

  1. Lity i puchową kurtkę już mam, a resztę chyba będę musiała zakupić :)
    Obserwuję, zapraszam do obserwacji mojego bloga! :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, ja sobie w ogóle nie wyobrażam jesieni/zimy bez ciepłych swetrów, więc to jest na 100% must have. ^.^ I ciepły szalik... tak :) Wszystko wyżej wymienione się przyda xD
    Pozdrawiam :)

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana poklikałam ci we wszystkie linki, podaję kilka cen - 20,65$, 9,55$, 6,52$, 6,98$, 16,21$ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne rzeczy wybrałaś! poklikane!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie świetne te ubrania :D Poklikałam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trapery i śniegowce są piękne :)

    http://ewelauk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak jesień czy zima bez grubych swetrów i szalików, byłaby straszna. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Traperki mam takie same tylko pudrowe, bo pasują mi do rękawiczek i szalu haha :D

    Zapraszam do mnie i proponuję wspólną obserwację :3
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)