wtorek, 8 listopada 2016

yellow bomber jacket

 Hej kochani :) Nie wyobrażam sobie jesieni w innych kolorach niż żółcie, pomarańcze, brązy i czerwienie i oczywiście wszystkie im pochodne kolory. Takie mamy szczęście, że u nas w Polsce jesień jest przepiękna, złota, kolorowa po prostu. Szkoda tylko, że dużo mamy dni deszczowych a mało tych słonecznych co powoduje u nas straszną nudę, niechęć do czegokolwiek i najgorsze co może być - depersje. Nie dajcie się ! Siłownia z przyjaciółką, spacer z psem, albo nawet szybkie zakupy, róbcie cokolwiek ale nie siedźcie same w domu! :) Przechodząc do stylizacji, bomberka bardzo pożądana w tym sezonie ale w bardziej eleganckiej wersji. Szpilki są takie bardzo jasno szare, zdjęcia nie oddają ich koloru, można je zamienić na szare traperki, i wtedy będzie bardziej luźno. A jak Wy radzicie sobie z jesienną aurą ?










Bomberka, spodnie - H&M
Top - Bershka
Szpilki - SeaStar

25 komentarzy:

  1. śliczna kolorystyka :-) mistrzowskie zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna ta bomberka, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne jesienne zdjęcia, super figura i ta kurtka w kontrastowym energetycznym kolorze! www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjecia bardzo podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kurtka, a i zdjęcia bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny look. Zdecydowanie ramoneska ożywiła tą stylizacje :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia, jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny look w jesiennych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ;) piękny jesienny look ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor kurtki to nie mój styl, ale ty wyglądasz w niej zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale nogi!;)
    Super blog!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja! Pozdawiam :)
    mój blog: http://polanddiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta kurtka. Przepiękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Davvero bella la giacca e anche le foto sono molto molto belle!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja, niewątpliwie żółte kolory to coś dla mnie, wśród jesiennej aury są jak promyczki słońca
    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja!
    Zapraszam do mnie na konkurs świąteczny, który nie zabiera dużo czasu i nic nie kosztuję!
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta kurteczka, ma bardzo fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta kurteczka ale dla mnie typowo wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestaw, a jakie klimatyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś przepiękna. Szpilki są nieziemskie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)