środa, 7 grudnia 2016

black blouse

Dobry wieczór Kochani :) Był u Was Mikołaj ? Przyniósł coś ciekawego ?
Mikołajki to jeden z tych dni które bardzo lubimy, no bo kto nie lubi dostawać prezentów ?! :) Jest coś zdecydowanie lepszego od tego (jak dla mnie). Ja uwielbiam dawać prezenty, wywoływać na czyjejś twarzy uśmiech. Dla mnie radość bliskich to najlepszy prezent jakiego mogłabym sobie zażyczyć. Jak byłam mała, to kiedy rano 6 grudnia otwierałam oczy, to najpierw zaglądałam czy jest coś pod poduszką a później wokół łóżka, teraz sama wkładam coś pod poduszkę :) Krótko mówiąc, lubię być Mikołajem.
Ostatnio wykonuję zdjęcia w domu, pogoda jest nie najlepsza, szybko robi się ciemno, i nie zawsze M może mi je zrobić. Krótko, czarna szyfonowa koszula w stylu nietoperza, z tyłu jest u góry zbierana, do tego ma szerokie rękawy, spodnie z przeszyciami w kolorze khaki i wiązane szpilki, a z biżuterii złoty gruby naszyjnik.








Koszula - ?
Spodnie - Szachownica
Buty - DeeZee.pl


Wyniki konkursu są poniżej, zwycięzcom serdecznie gratuluję :) 


19 komentarzy:

  1. śliczna koszula :-) zdjęcia w domu też są ok! Gratulacje dla osób wygranych! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twoja koszula.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie stylizacje! :) Super look!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się podoba i jeansy khaki i buty <3 bluzeczka też urocza, zapraszam też do siebie www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacje! Gratuluję zwycięzcom :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się spodnie, będą pasowały do wielu fajnych zestawów.
    Też bardzo lubię dawać prezenty i widzieć uśmiech na twarzy :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja + śliczne buty na obcasie.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, elegancka stylizacja :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny look, spodnie tutaj fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam dawać prezenty :) Dlatego lubię we wszystkie akcje typu szlachetna paczka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki świetny zestaw!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty od razu wpadły nam w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, ja też kocham dostawać prezenty i nie znam osoby, która tego nie lubi

    http://malinowa-panna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Love this outfit, especially your beautiful pants and your amazing shoes!!!
    Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie Mikołaj do buta przynosi prezenty ;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)