środa, 14 grudnia 2016

sporty look

Cześć kochani :) Czekam w tym roku na zimę, marzą mi się magiczne zdjęcia w bieli śniegu, ale chyba się nie doczekam.. Na zachodzie Polski - czyli tu gdzie mieszkam, śnieg leżał może kilka godzin. Prognozy pogody nie zapowiadają żadnych opadów, a chciałabym żeby chociaż święta były białe. Mają swój klimat wtedy, kiedyś jak tylko otwierałam oczy, to od razu leciałam do okna by zobaczyć ile śniegu przybyło, teraz tylko modle się żeby nie padał deszcz.
Jak już zauważyliście, prawie cały czas chodzę na obcasach, i tu mam dla was niespodziankę, sportowa luźna stylówka, bluza jest krótka, ale do spodni z wysokim stanem bądź legginsów jest w sam raz. Traperki, moja miłość na zimne dni, są mega wygodne i świetnie wyglądają. Zdjęć mało, bo jak na złość pękł mi statyw i z samoróbek nici.. Teraz będę musiała prosić M o każde zdjęcia, bo niestety inaczej nie da rady.
Kto już ubrał choinkę ?
Chcecie post o świątecznych dekoracjach ? :)







bluza - mega
legginsy - pepco 
traperki - allegro 

15 komentarzy:

  1. Super ! :) Fajny codzienny look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygladasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz w takim luźnym zestawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz ja jeszcze nie ubrałam choinki :D
    carolineworld123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama marzę już o śniegu i zdjęciach w bieli. Śliczna stylizacja.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dłuuuugie włosy <3 Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. You look great dear!

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza jest świetna! :)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your Outfit! you look amazing!

    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)