czwartek, 22 grudnia 2016

Świąteczny outfit

Hej kochani :) Gorączka przedświąteczna trwa, w centrach handlowych mnóstwo ludzi, milion pięknych ozdób i dobrze znane wszystkim świąteczne piosenki w tle. Szkoda tylko, że nie ma śniegu, wtedy jest taki klimat, no ale trudno. Ja już ubrałam swoją choinkę, chociaż w mojej rodzinie choinkę się ubiera w wigilię to niestety u mnie jest to niemożliwe ponieważ pracuję do 19:00 i wszyscy będą czekać tylko na mnie. Z racji tego, że będę miała mało czasu to stawiam na spodnie i koszulę. Koszula jest z cienkiego materiału w zamszowe małe serduszka, spodnie woskowane, jedne z moich ulubionych, złote dodatki jak zawsze, i ostatnio bardzo przeze mnie lubiana bordowa szminka.

Niestety następny post pojawi się dopiero po świętach, więc chciałabym życzyć wszystkim moim czytelnikom i obserwatorom, zdrowych, radosnych, ciepłych świąt Bożego Narodzenia w rodzinnym gronie. Trzymam kciuki, za to żeby nie przybyło nam po świętach kilogramów, buziaki :*








Koszula - H&M
Spodnie - ? 
Szpilki - DeeZee.pl

16 komentarzy:

  1. Happy holidays .
    Nice shirt!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny outfit , elegancko :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Kochana wyglądasz, Tobie też życzę Wesołych Świąt! :*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz w tym zestawie bardzo elegancko i kobieco :)

    Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia
    Życzy Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja :) Koszula jest urocza :*
    Życzymy Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna choinka :)
    Podoba mi się Twoja koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  8. klasyka najlepsza :) koszulę trzeba mieć w szafie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przypadła mi do gustu Twoja koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful outfits, I love it! I'm your new GFC follower. Hug ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post ;)

    https://strangegirl30398.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, klasyczna stylizacja. Lubię takie ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)