poniedziałek, 23 stycznia 2017

cold shoulder blouse

Hej kochani :) Jak wam mija poniedziałek ? Ja wiem, że duży procent ludzi na świecie wręcz nienawidzi poniedziałków, bo trzeba iść do pracy, szkoły, bo nie można spać do 10. Ja mam stosunek obojętny do tego dnia, czasem nie jest najlepszy, a czasem jest dniem w którym wstaję z uśmiechem. Nie narzekajcie na te poniedziałki, każdy dzień może być takim przysłowiowym poniedziałkiem. Ja zrobiłam dzisiaj mnóstwo rzeczy i jestem z siebie dumna! Dostałam w tamtym tygodniu paczkę od DressLink.com i kiedy ją otworzyłam byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, dostałam świetne jakościowo rzeczy, identyczne jak na zdjęciu i w dobrych rozmiarach.
Koszula w kratę już się pojawiła post niżej, ale ta jest zupełnie inna. Kolorystycznie jest podobna, też czerwona ale z żółtą i niebieską kratką jeszcze, no i cold shoulder. Pokochałam rzeczy cold shoulder, mają swój urok jak dla mnie. Czarne spodnie z dziurami, chociaż wiem z jaką opinią to się wiąże zimą, i zamszowe botki na grubym obcasie, bardzo stabilne, mega wydłużają nogi ;) Złoty zegarek świetnie dopełnia całość.









Koszula - TUTAJ
Spodnie - ?
Botki - DeeZee.pl

31 komentarzy:

  1. I luv how youbstyled this shirt.. Lokd way different .. A frnd owns a pair.
    http://www.melodyjacob.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula wygląda całkiem solidnie. :) Ja z jakością dresslink niestety nie mam dobrych doświadczeń, ale najwidoczniej można trafić na coś solidnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę zgrabnych nóżek! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula! Całość PIĘKNA! Masz świetną figurę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie wyglądasz a fryzurka cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula mnie zauroczyła, pięknie wygląda z tymi wycięciami i świetne kolory kraty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie wyglądasz, bardzo ciekawa ta koszula.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wyglądasz przepięknie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest świetna, niesamowicie prezentują się te odkryte ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz cudowne włoski <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja!
    https://www.facebook.com/FLARRI

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna stylizacja.
    Wyglądasz w niej niesamowicie.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz<3 Masz przepiękne włosy!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale! :) Stylizacja - mega. ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula jest genialna!!! Muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowna stylizacja! Zakochałam się w tej koszuli <3 Muszę ją mieć!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw i odważna fryzura! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :)! Masz przepiękne włosy :) Pozdrawiam kochana i obserwuje :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz w tym outifie :D Tak z charakterem! Mega mi się podoba takie zestawienie, chociaż samej siebie w nim nie widzę ;)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  20. stylizacja stylizacją - ekstra, ale WŁOSY! <3 CUDO! http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz bardzo oryginalnie! Nietypowa koszula ale przykuwająca uwagę, jak dla mnie zestaw na 5 z plusem ! :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna koszula :) bardzo podoba mi się ten model z wyciętymi ramionami :) super fryzura, do twarzy Ci w niej :)
    ja lubię poniedziałki, nowy tydzień= nowe możliwości :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw, pytałaś u mnie na blogu skąd pochodzi płaszczyk w ostatniej stylizacji. niestety, kochana, nie mogę Ci powiedzieć, bo sama tego nie wiem. Płaszczyk nie ma metek, a znalazłam go podczas remanentu szafy w domu rodzinnym :) ale podobny ostatnio widziałam w Zarze :)

      Usuń
  23. Świetny blog oraz stylizację!
    Zapraszam do mnie : http://lifehacksbymagda.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna koszula!! :) fajnie, że połączyłaś ją z czernią :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)