poniedziałek, 20 marca 2017

camo dress

Cześć kochani :) Już jutro pierwszy dzień wiosny! Nie mogę się doczekać kiedy przestanie padać. Mam mnóstwo pomysłów na wiosenne kolorowe stylizacje, zaczęłam kupować różowe rzeczy. Był taki okres w moim życiu, że w mojej szafie nie było nic różowego, nie mogłam patrzeć na ten kolor, teraz zaś w głowie mnóstwo dziewczęcych zestawów z tym kolorem, i nie tylko, bo żółty i zielony jeszcze. Jak dla mnie są to kolory wiosny, nie zapominając też o niebieskim, przede wszystkim pastele, tak widzę moją wiosnę. 
Outfit w cięższym stylu, sukienka z motywem military, skórzana ramoneska, botki na grubym obcasie. Do sukienki mi czegoś brakowało, dokupiłam pasek, szeroki, wiązany, pewnie zobaczycie go jeszcze nie raz ;) 











Sukienka - DressLink.com
Buty - deezee.pl
Kurtka - ? 
Torebka - Guess Eobuwie.pl

22 komentarze:

  1. Ciekawa stylizacja, baaardzo kobieca, a to lubię :D
    Też mam nadzieję, że pogoda się zaraz poprawi. Znudziły mi się zimowe stylizacje i grube kurtki :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz , świetny zestaw ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka i kurtka :) super wyglądasz!♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz, pomagam - dresslink :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała torebka! Masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam moro :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowna stylizacja <3
    Już sie nie mogę doczekać wiosennych pasteli na Twoim blogu ;)

    http://kindizajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na słoneczne dni tylko :)

      Usuń
  8. wow zachwycasz!:) wyglądasz przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo kobieca, pokazująca, że kobieta może być silna a jednocześnie piękna

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja. Świetnie podkreśla to co powinna w prawdziwej kobiecie. Ja ogólnie jestem pod wrażeniem ogromnym Twoich nóg, bo są naprawdę piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :* zawsze miałam kompleks na ich punkcie, jestem niziutka (160cm) i niestety nie mam długich nóg, chociaż bardzo bym chciała, widocznie moje starania na siłowni nie poszły na marnę :)

      Usuń
  11. Pięknie:) Torebka i buty bardzo mi się podobają, pozdrawiam!:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka jest świetna, idealną masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za moro ale Twoja sukienka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz ! Czuć już u Ciebie wiosnę :)


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz niesamowicie w tej stylizacji
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest boska i bardzo do Ciebie pasuje :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)