sobota, 11 marca 2017

łososiowa narzutka

Hej kochani, wróciłam już z wakacji i zabieram się za pracę nad blogiem, niestety dzisiaj muszę zaraz lecieć do pracy, więc nie rozpiszę się.
Narzutka, albo cienki płaszczyk jak kto woli w kolorze łososiowym, jest z milutkiego jakby zamszowego materiału, rękawy można podwijać, ja zdecydowanie wole podwinięte. Nie jest to narzutka na teraz, zakładam na nią kurtkę, ale jak już zrobi się cieplej będzie w sam raz. Podoba mi się w niej bardzo ale to bardzo ten duży kaptur. Niestety nie udało mi się wyjść na zdjęcia na świeże powietrze bo padał deszcz stąd też kalosze. Z utęsknieniem czekam na wiosenne słońce.












Narzutka - TUTAJ
Spodnie - ?
Kalosze - deezee.pl
Torebka (moja miłość) - eobuwie.pl

14 komentarzy:

  1. o mam taką kurteczkę tylko w pastelowym różu, jest świetna www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ta narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Narzutka jest boska, kolor mnie zachwycił i model też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszczyk przecudowny 😍❤

    zajrzyj do mnie ➡ olipaws.blogspot.de ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz , super stylizacja ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. no kurteczka robi wrażenie, rozwesela stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tej narzutce ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna narzutka i ten kolor- idealne na wiosne!

    Pozdrawiam ;*
    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Narzutka cudowna. Śliczny ma kolor. Na wiosnę i słoneczne dni idealna :) Na dodatek torebka bardzo mi się podoba!

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta narzutka :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)