czwartek, 16 marca 2017

sportychic

Cześć kochani :) Ostatnio zastanawia mnie zazdroś ludzi. Wystarczy że zacznie Ci coś wychodzić i już zaczyna się zbierać, a bo ktoś Ci pomógł, ktoś Ci coś dał, kupił. Nie ważne, że ciężko zapracowałaś na to żeby np. pojechać na wakacje czy kupić auto. Pracuje, zarabiam, odkładam, a więc mam. Nie rozumiem takiego podejścia. Jeśli nie pasuje Ci to że masz taką pracę  a nie inną, to ją zmień, jeśli nie podoba Ci się Twoje miasto, to zamieszkaj w innym i przestań na nie narzekać. Chcesz coś mieć, to zacznij do tego dążyć, a zobaczysz że się opłaci. Chcesz być fit ? Idź na siłownie. Chcesz pojechać do Indii na wakacje ? Kup skarbonkę i odkładaj. Zanim zaczniesz to wszystko, najpierw zmień siebie. Zamiast zazdrościć komuś i obrzucać kogoś błotem, pogratuluj i powiedz sobie "mi też się uda". Znajdź coś w czym jesteś najlepsza i cały czas się rozwijaj. Zazdrość jest zła, i nie wnosi nic wartościowego do naszego życia. Bycie miłym bardziej się opłaca ;)











Bluza - szachownica
Spodnie - DIY
Buty - vices
Torebka - Bershka

19 komentarzy:

  1. Super wyglądają te spodnie! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Syper wyglądają te spodnie! *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W pełni się zgadzam ze wszystkim tym co napisałaś :) Fajna stylizacja. Lubię takie nie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwieki na spodniach wyglądają obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne połączenie bluzy ze szpilkami:)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniała stylizacja , bardzo mi się podobają spodnie :) widzę też śliczny zegarek ,lubisz je dodawać do stylizacji ? ja bardzo :) podzielę się z Tobą moim nowym odkryciem http://repliki-zegarki.com/ ,świetny sklep z replikami zegarków można znaleźć wiele cudeniek:) Jeśli też lubisz zegarki to z pewnością Ci się spodobają tak jak i mnie :) Pozdrawiam Cię !

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne spodnie :) :Lubie takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze powiedziane! Pracuję z taką osobą i mam ją już po dziurki w nosie :P
    Co do stylizacji, bardzo mi się podoba te połączenie. Widzę, że te spodnie robią się hitem tego sezonu. Fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wooow, wyglądasz przepięknie! <3
    Mega stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszą uwagę przykuły spodnie, naprawdę świetne! :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja:) Niby prosta ale jednak ma coś w sobie :) pięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja, mega ładne szpilki :)

    Pozdrawiam, www.this-iss-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja:) Spodnie i buty są mega, pozdrawiam!:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz rewelacyjnie
    świetne buty na obcasie, idealnie dopasowane do całości
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie

    http://skucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, bardzo ciekawe spodnie i urocza torebka, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja, a spodnie przyciągają uwagę :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)