sobota, 29 lipca 2017

batman look

Hej kochani :) Jak mija Wam weekend ? Ja odpoczywam, zbieram siły na kolejny tydzień. Mam nadzieję, że uda nam się pojechać do domu na weekend. Superbohaterów zna chyba każdy, jak byłam mała oglądałam dużo kreskówek, a później filmów na ich podstawie. Lubię motywy znaków rozpoznawczych na koszulkach, można je świetnie łączyć. Batman kojarzy mi się w pierwszej kolejności z nocą, więc stwierdziłam, że stworzę total black look. Dajcie znać jak wam się podoba, i która wersja według was jest lepsza, ta czy może Superman.


 






 Koszulka - allegro
Spódnica - kupiona dawno temu
Sandałki - deezee.pl
Torebka - Guess eobuwie.pl



26 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :) Koszulka genialna <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszulka <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Definitely quality blog posts on this site, saved to fav.

    OdpowiedzUsuń
  4. I feel like I’m continually looking for interesting things to read about various subjects, however
    I manage to include your blog amongst what i read every single day
    simply because you have powerful entries that I look forward
    to. Hoping there are a lot more incredible material coming!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te koszulki z batmanem były swego czasu bardzo popularne :) Fajnie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Świetny, orygibalny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie ta-wygladasz cudownie😍
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przepiękny uśmiech, dlatego również się powinnaś częściej uśmiechać. A w butach się zakochałam!

    jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oryginalny zestaw
    wyglądasz niesamowicie
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny look!Swietna koszulka ;)
    http://flarri.blogspot.com/2017/07/bridge.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear, i'm a new follower of your blog, can you follow me on my blog? <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. You should be playing in a new Batman film.. as a gorgeous Batgirl! :)

    Looking gorgeous.. love the skirt and heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej stylizacji, nawet nie dlatego że jestem fanką batmana, ale wyglądasz przepięknie.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna koszulka, przydałaby sie taka w mojej szafie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszulka to nie mój styl, ale buty i spódniczka bardzo mi się podobają. :) Cała stylizacja została fajnie przemyślana.
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa i oryginalna stylizacja. Lubię takie połączenia :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja *-* uwielbiam kolor czarny ^^ pięknie wyglądasz ^^ cudowne zdjęcia *-* pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja do dalszej pracy :)
Każdy nowy obserwujący wywołuje niemały uśmiech na moje twarzy :)
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj :)